Interneten népszerűsítik a magyar termékeket

2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

magyarhirlap.hu

Kapcsolódó cikkek

Mi legyen a tetovált álláskereső sorsa?

2017. december 11. 09:18
Egy Facebook csoportban egy lány arra keresett megoldást, hogy az alkarján lévő tetoválást eltakarja, mert ez volt a munkáltató elvárása. Kapott jó ötleteket, hosszú ujjú blúz, alkarra húzható telefontok, fedőkrém stb. És megjelentek a szabadságharcosok… Mi az, hogy el kell takarnia? Fel kell adnia az egyéniségét? Botrány, diszkrimináció, mondjon fel, büszke tetkós nem takargat, az egyéniségét senki se adja fel pénzért - írja JobAngel a HRBlogon.

Azt akarja a kormány, hogy mindenki ilyen tejeket igyon

2016. május 06. 09:21
Átállítaná az egészségesebbnek tartott friss magyar tejek fogyasztására a hazai lakosságot a kormány azzal, hogy csak e termékkörben csökkentené 18 százalékról 5 százalékra 2017-től az áfát. A ma népszerű tartós tejek 18 százalékos áfakulcsának megtartásával viszont továbbra is teret engednének az árletörő hatású áfacsalásos importnak, holott e termékkörben az adómérséklést a tejpiaci válság miatt demonstráló tejtermelők kifejezetten kérték. Az egyoldalú áfamérséklés egyes vélemények szerint uniós adószabályozási vitákat robbanthat ki, a hazai tejtermelőket pedig további likviditási nehézségekkel fenyegetheti.