SZÉP-kártyások, figyelem: 20 százalékkal olcsóbb lehet a szállásdíj a holtszezonban
2024. november 11. 18:31
Több mint 300 hazai szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják. A Visit Hungary téli kampánya azért is érdekes, mert a kampány éppen abban az időszakban indul, amikor a SZÉP-kártya-keret 50 százalékát már lakásfelújításra is el lehet költeni.
Ötödével többet ér a SZÉP-kártyás fizetés / Fotó: Róka László
Országos kampányt indított a Visit Hungary, melynek keretében a szolgáltatók árengedményekkel csábítják a SZÉP-kártya-tulajdonosokat év eleji szállásfoglalásra.
Az őszi–téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampányhoz csatlakozó szálláshely-szolgáltató kínál a jövő január–februári foglalásokból 20 százalékos kedvezményt azon vendégek számára, akik a fizetéshez SZÉP-kártyájukat is használják.
Felértékelődik tehát a kártyás költés, nem függetlenül a kormány 21 pontos téli akciócsomagjától, melynek egyik eleme, hogy 2025-től átmenetileg lehetővé válik a Széchenyi Pihenő Kártyára érkező juttatások 50 százalékának a felhasználása lakásfelújításra.
A SZÉP-kártya-használatot erősítő kampány részletei, valamint a kedvezményt biztosító szolgáltatók már elérhetők a csodasmagyarorszag.hu oldalon – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) leányvállalataként létrejött Visit Hungary Zrt.
A magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az óév utolsó napjait belföldi kikapcsolódással, ugyanakkor a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet hazánkban.
A csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január–februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary az országos marketingkampányát.
A reklámok egyaránt szólnak
- a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez,
- a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint
- a kisgyermekes családokhoz.
A forgalomélénkítés mellett a kampány további célja a SZÉP-kártya-költések ösztönzése is, hiszen ez a belföldi turizmus egyik hajtómotorja.
Bár a kártyabirtokosok az év első kilenc hónapjában összesen több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek – hangsúlyozza Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója.
A Visit Hungary téli akciójához már több, mint 300 szolgáltató csatlakozott.
forrás: vg.hu
Kapcsolódó cikkek
Volt szemét bőven a tűzijáték után
2023. augusztus 22. 17:15
A fővárosi tűzijáték után a BKM közel 100 dolgozója kézzel és 15 gépjárművel takarította fel a budai és pesti alsó rakpartot, a dunai hidakat és az ünnepségnek helyszínt adó fővárosi területeket, összegyűjtötték és elszállították a programok alatt a közterületeken képződött többlethulladékot - áll a Fővárosi Önkormányzat közleményében.
Új zenélő út épült, egy népdalt játszik az autósoknak – videó
2022. november 30. 10:14
Hétfőn átadták Magyarország második zenélő útját a Szerencsig négysávossá váló 37-es főút fejlesztésének részeként.
A Gesztely és Szerencs között épülő 18,9 kilométernyi új gyorsforgalmi út a Kaposvárra vezető 67-es úthoz hasonlóan szintén zenél. A Magyar Építők által készített videón az is kiderül, hogy milyen dallamot játszik az 513 méteres szakasz, amennyiben pontosan 80 kilométer/órás sebességgel haladunk Szerencs felé a 37-es úton.