Hatalmas támogatáshoz jutott a magyar csokigyár: erre költik a pénzt

2020. szeptember 15. 08:31
A beruházásban új, 2300 négyzetméteres üzemcsarnok épül. A hagyományos receptek felhasználásával és termékbővítéssel ma 265 -féle édességet készítenek és még legalább 25 bevezetése szerepel a terveik között.
Hatalmas támogatáshoz jutott a magyar csokigyár: erre költik a pénzt

A kormány 282 millió forinttal támogatja a Szerencsi Bonbon Kft. csaknem 600 millió forintos beruházását, amellyel 130 munkahelyet sikerül megmenteni a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei településen - közölte a külgazdasági és külügyminiszter hétfőn, a támogatási okirat átadása alkalmából tartott ünnepségen Szerencsen. Szijjártó Péter elmondta:

Úgy vélte, a szerencsihez hasonló modernizációs beruházások hosszú távra meghatározhatják egy-egy vállalkozás jövőjét. Mindemellett a fejlesztés hozzájárul a térség fiataljainak helyben tartásához, illetve visszacsábításához is - közölte a miniszter.

Takács István, a Szerencsi Bonbon Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy a társaságot az egykori, 1923-ban alapított Szerencsi Csokoládégyár által készített és közkedveltté tett termékek átörökítésére, megmentésére hozták létre.

Hangsúlyozta, a Nestlé Hungária Kft. jóvoltából édességeiket tavaly óta ismét a Szerencsi márkanév alatt hozhatják forgalomba.

 

hellovidek.hu

Kapcsolódó cikkek

Ne hagyd magad átverni, így válaszd ki a tökéletesen édes és érett paradicsomot

2020. május 18. 07:45
Biztos sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy hosszas válogatás után azt hitték megtalálták a tökéketes ízű paradicsomokat, és otthon, kóstolás közben szembesültek vele, hogy bizony nagyon rossz ízű darabokat választottak. A Japánban élő Zsíros Deszka néven vloggerkedő magyar férfi egyik videójában megmutatta, hogyan lehet ránézés alapján megállapítani a boltban, hogy egy paradicsom érett és édes. A vlogger egyébként többek között mezőgazdasággal, azon belül pedig zöldségtermesztéssel is foglalkozik a távoli országban.

Vidéken is egyre népszerűbb az ételmentés: ezekben a városokban tarol a Munch

2021. március 08. 09:56
Az ételpazarlás máig megoldatlan problémáján felbuzdulva négy fiatal gondolt egy nagyot, és létrehozták a mára egyre nagyobb népszerűségnek örvendő ételmentő appot, a Munchot. Noha vállalkozásukat a pandémia idején, 2020 nyarán indították el, járvány ide vagy oda, a vendéglátóhelyeken, pékségekben, kisboltokban és kávézókban is keletkezhet felesleg, aminél a legfőbb cél, hogy az ne a kukába landoljon. A fővárosi debütálást követően egyre több vidéki városban, Szegeden, Debrecenben, Sopronban és Győrben is vannak már olyan helyek, ahol 40-70%-os engedménnyel juthatunk hozzá a teljes értékű ételekhez, amely sorhoz hamarosan Pécs is csatlakozni fog. A Munch vidéki térhódításáról és az ételpazarlásról a mozgalom egyik alapítója beszélt a HelloVidéknek.