Hipergyors megoldás a balatoni és szezonális munkaerőigény kezelésére
2023. július 13. 14:22
A Giggle applikációjával akár 24 órán belül található szezonális munkaerő.
Évről évre visszatérő problémaként jelentkezik a balatoni éttermeknél és szállásadóknál, hogy a megnövekedett forgalmat hogyan tudják kiszolgálni a kevés és gyakran ismeretlen munkavállalóval. Egy magyar fejlesztésű alkalmazás nemcsak hatékonyabbá teszi a toborzást, de rengeteg új munkavállalót von be olyan munkákra, amelyeket évek óta nehéz betölteni.

Szezon közben gyorsan kell cselekedni, azonban a hagyományos hirdetési csatornákon való munkaerő toborzás sokszor lassú és bizonytalan. A hirdetések feladása, a jelentkezők szűrése majd a munkakezdés kivárása sok időt vehet igénybe. Ráadásul gyakori jelenség, hogy a megfelelő ember kiválasztása után az illető mégsem jelenik meg, vagy hamar távozik, így a munkáltatók kezdhetik a folyamatot elölről. Mivel a szezon rövid, így komoly károkat okozhat akár rövid távú forgalomkiesés is.
A Giggle applikációjával megoldható, hogy akár 24 órán belül megtalálják a munkakörre a legalkalmasabb munkatársat. A kiválasztás rendkívül egyszerű, hiszen minden munkavállaló egységes profillal rendelkezik, és átesett már egy előszűrésen. A munkatapasztalat és a végzettség mellett a profilok megbízhatóságát erősítik a korábbi munkák után kapott értékelések. A kiválasztás folyamata ezáltal leegyszerűsödik és felgyorsul, hiszen csak válogatni kell, és gyorsan pótolható, ha valaki kiesik.
Büféktől a Michelin-ajánlásos éttermekig, butikhotelektől az ötcsillagos szállodákig közel 200 vendéglátócég napi működését könnyíti meg a Giggle által lehetővé tett rugalmas munkaerő-kezelés. Az applikáció segítségével Budapest mellett már a Balaton környékén is dolgoznak alkalmi munkavállalók, konyhai, felszolgáló, pultos, takarító és árumozgató munkakörökben. Az állandó üzemeltetésű vendéglátóhelyek mellett nyáron olyan rendezvények zavartalanságát segítik, mint az EL-döntő, a Harley Davidson fesztivál vagy a Hungaroringen az F1-futam.

„A kipróbálás díjmentes, a felhasználói élmény azonnali. Hazánkban szeretik az újdonságokat kifogásokkal fogadni, amivel nálunk is sokan próbálkoztak, de legtöbbjüket megleptük az eredményekkel” – mesélik mosolyogva az alapítók.
További információ: https://giggle.hu/business/
forrás: turizmus.com
Kapcsolódó cikkek
Vonattal a horvát tengerpartra: ma indul az Adria InterCity
2024. június 18. 19:24
Ma este startol Budapestről Splitbe az idei első Adria InterCity. Az első közel teltházzal közlekedik, de augusztus második feléig szinte mindegyik Adria InterCitynek magas a kihasználtsága.
Így született újjá Tokaj-Hegyalja ötcsillagos szállodája
2024. január 23. 15:19
Terepjárós dűlőtúrával, borkóstolóval és ínyenc borvacsorával kísért grand reopening eseményen próbáltuk ki a tarcali Andrássy Kúria & Spa megújult tereit és szolgáltatásait.
A BDPST Group folyamatos fejlesztésekkel, a portfólió tisztításával, egységes ernyőmárka létrehozásával igyekszik megőrizni versenyképességét, és biztosítani a hosszú távú, sikeres működést. Ennek a koncepciónak a jegyében újult meg a tarcali Andrássy Kúria is – mondta a megérkezésünket követően Somlyai Zoltán, a cégcsoport hotel üzletágának vezérigazgatója.