Magyar termék a világ leginnovatívabb élelmiszerei között
A Word Tour by SIAL a napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenye, amelyen független szakértőkből álló szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a legkiválóbbakat. Az idén a Cerbona új terméke is bekerült ebbe a világelitbe, így viselheti a SIAL Innovation Selection 2016 emblémát.
A Cerbona piacvezető a márkás müzliszeletek és müzlik között Magyarországon. A Naponta Kft. az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, míg a müzlik értékesítése csaknem tíz százalékkal emelkedett.
Mészáros Tamás, a Naponta Kft. ügyvezető igazgatója szerint a nemzetközi elismerés visszaigazolta a cég stratégiáját, amely egyre egészségesebb termékek kifejlesztésére koncentrál. Ez nem csupán világtrend, hanem a magyar fogyasztók igényeivel is találkozik. A székesfehérvári Naponta Kft. 3,2 milliárd forintos tavalyi forgalmának az export már a 20 százalékát adta, és ezt az arányt tovább szeretnék növelni.
nak.hu