Újabb részlet derült ki a megyei bérletekkel kapcsolatban

2023. április 18. 11:17
A MÁV-START Zrt. által üzemeltetett Balatonfenyvesi Gazdasági Vasúton, azaz Balatonfenyves és Somogyszentpál, valamint Balatonfenyves és Csisztafürdő állomás között is lehet majd az ország- és vármegyebérlettel utazni
 
Ez AZ EGYETLEN KISVASÚT AZ ORSZÁGBAN, AHOL ÉRVÉNYESEK LESZNEK A MÁJUS ELSEJÉN BEVEZETENDŐ ÚJFAJTA TÖMEGKÖZLEKEDÉSI BÉRLETEK.
 
Újabb részlet derült ki a megyei bérletekkel kapcsolatban
(Azaz például a Gyermekvasúton sem használhatók).
 
Március vége óta egy vonatpárral több jár a balatoni település és a termálfürdő közelében található állomás között. A nyári időszakban egy további vonatpár is közlekedik majd, a menetidő 35 perc.
 
A Buzsákon található termálfürdő jelenleg 9 és 18 óra között, a három nyári hónapban pedig majd 9 és 19 óra között tart nyitva. A teljes árú napijegy 2400 forintba kerül, a 6-14 éves kor között váltható gyermek belépő ára 1700 forint, a zárás előtti három órában pedig 1400 forintért is vásárolható belépőjegy.
 
A május elsejétől érvényes bérletek a MÁV-START, a Volánbusz, a MÁV-HÉV és a GYSEV járataira érvényesek. Az egy megyére szóló, harmincnapos bérlet 9450 forintba, az országbérlet pedig 18.900 forintba kerül. A tanulók számára ebből 90 százalékos árengedményt biztosítanak.
 
forrás: portfolio.hu
 

Kapcsolódó cikkek

Elkezdődött: zsugorodik a magyar gazdaság - Itt az új GDP-adat

2022. november 15. 09:30
A harmadik negyedévben a magyar gazdaság teljesítménye 0,4 százalékkal elmaradt az előző negyedévitől. Utoljára a koronavírus-válságban, 2020 közepén zsugorodott a gazdaság. A szezonálisan és naptárhatással kiigazított index szerint a harmadik negyedéves GDP 4,1 százalékkal nőtt, köszönhetően az utóbbi egyéves periódus elején jellemző lendületnek. A mai adat egybeesik a várakozásokkal, és növeli az esélyét, hogy a gazdaság az energiaválság (és a gyenge mezőgazdasági teljesítmény) következtében recesszióba fordul.

Húsz éve nem történt ilyen a vasúton

2024. május 22. 16:18
Olyan áremeléssel szembesült Hungrail Magyar Vasúti Egyesület, ami évtizedek óta nem fordult elő. Attól tartanak, hogy fel fog gyorsulni a belföldi vállalkozó vasúti társaságok piacvesztése, és további forgalom helyeződik át a közútra.