2016. április 28.: Legyen a munkával kapcsolatos stressz kezelése közös feladatunk!

2016. április 29. 07:53
A munkával kapcsolatos stressz és a pszichoszociális kockázatok napjainkban elismerten világméretű problémát jelentenek, amely minden országot, szakmát és munkavállalót érint.

A munkavállalók egészségének és jóllétének védelme, valamint a vállalkozások termelékenységének és versenyképességének megőrzése érdekében nemcsak Európában, de világszerte kezelni kell munkahelyi stresszt.

Nemzetközi Munkaügyi Szervezet (ILO)  által tartott Munkahelyi Biztonsági és Egészségvédelmi Világnap alkalmából az EU-OSHA az „Egészséges munkahelyek – Kezeljük a stresszt! ” című 2014–2015-ös kampány során kidolgozott különféle gyakorlati anyagokat kínál felhasználásra, amelyekkel a munkavállalóknak és a munkáltatóknak segít abban, hogy együttműködve megelőzzék a pszichoszociális kockázatok és a munkával kapcsolatos stressz kialakulását.

Tekintse meg a stressz és a pszichoszociális kockázatok kezelését segítő e-útmutatót.

Olvassa el blogbejegyzésünket a munkavégzés közben elhunyt dolgozók emléknapjának idei témájáról: Szigorú jogszabályok, határozott jogérvényesítés, erős szakszervezetek.

forrás: osha.europa.eu

Kapcsolódó cikkek

"Mindig furcsán néznek rám, ha elmondom, hogy nálunk a munkának becsülete van"

2019. május 30. 08:53
Miért nem félnek a Bridgestone-nál attól, hogy a robotok elveszik a munkahelyeket? Hogy lehet, hogy egy cafeteria guru fél éve elhangzó ötlete Tatabányán évek óta működik? Miért 12 órázik önszántából évek óta 800 ember, és miért nem veszi magára az abroncsgyár a környezetvédelmi kérdéseket? Ezekről is kérdeztük Topolcsik Melindát, a cég ügyvezető igazgatóját.

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot

2019. július 19. 10:55
Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot - derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokból adódna.