A tej útját ismertették a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig

2016. február 26. 08:08
Iskolákban népszerűsítették a tejfogyasztást

Közel száz általános iskolába jutott el a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében. A programnak köszönhetően mintegy 27 ezer gyermek, valamint az oktatásukban résztvevő pedagógusok számára nyílt lehetőség bemutatni a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálkozásban és fejlődésben, valamint eloszlatni azokat a tévhiteket, melyek a tej és tejtermékek előállításához, vagy fogyasztásához kapcsolódnak.

A Tej. Szívvel-lélekkel! című iskolai edukációs program ismertette a tej útját a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig, a "Tej-szív" logó és az ovális bélyegző jelentőségét, valamint a tanulók és tanárok kitölthettek egy kvízjátékot a kampány ismeretanyagára vonatkozó kérdésekkel.

A szakmaközi szervezet a tárcánál 2015 tavaszán kezdeményezte, hogy a tavalyi költségvetésen belül az idei tejtámogatások terhére, 420 millió forint külön forrást biztosítson közösségi tejmarketing célokra. A szakmaközi szervezet 2015 májusában fogadta el a 420 millió forintos közösségi marketing alap tervezett felhasználásáról szóló részletes szakmai javaslatot, a szervezet által javasolt célokat és keretösszegeket pedig Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter és Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója külön szerződésben is rögzítette. A program részeként valósult meg az iskolai edukációs részprogram is. A szakmaközi szervezet az iskolai edukációs programot már több mint tíz éve folyamatosan megszervezi.

Forrás: Agroinform

Kapcsolódó cikkek

Mezőgazdasági vállalkozások esetében is támogatható a diákok foglalkoztatása

2018. június 04. 14:14
Ezentúl a mezőgazdaság és vendéglátás területén működő vállalkozások esetében is támogatható a diákok legfeljebb napi 8 órás foglalkoztatása.

Home office/céges rendezvény/konferencia vs. munkabaleset

2018. augusztus 10. 08:56
A munkavállaló egy többnapos konferenciának otthont adó szálloda bejáratánál hajnali kettőkor elesik és eltörik a keze. Egy másikat a céges síelésen ér baleset. A home office-ban lévő munkavállaló telefonkonferenciázás közben füvet nyír és megrázza az áram. Azt hiszitek, viccelek, pedig nem. Munkabaleset, nem munkabaleset? És ha igen, terheli a munkáltatót kártérítési felelősség?