Ez ma a 12 legjobb tejföl az országban

2019. október 01. 09:05
Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet kaptak gyártóik és forgalmazóik.

Első ízben ítélték oda a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, melyet hét tejfölgyártó és forgalmazó 12 terméke kapott meg. A minősítés csodaszarvassal illusztrált arany fokozatát a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron Budapesten.

Pikáns ízvilágú a tejfölbe kevert tormás paradicsom
Köretnek és önmagában fogyasztva is nagyon finom.

A KMÉ arany fokozatú védjegy használatára azokkal a termékkel lehet pályázni, amelyek a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) által szervezett termékmustrákon a legjobb termékek között szerepelnek. A termékmustra egyfajta jó értelemben vett versenyhelyzetet is teremt, folyamatos fejlesztésre ösztönözi a gyártókat.

Csaknem száz termék labor- és érzékszervi vizsgálata előzte meg a döntést, hogy mely termékek lesznek jogosultak a védjegy használatára. Az élelmiszerbiztonság, a minőség, az ízvilág és az igényes csomagolás egyaránt kiemelkedő az arany fokozatú védjeggyel ellátott termékeknél .

A Nébih által koordinált, mindenre kiterjedő, komplex termékmustra alapján odaítélt Kiváló Minőségű Élelmiszer arany fokozatú védjegy elismérést kapták:

  • Lactalis Group Kuntej Zrt. Kuntej 20%-os zsírtartalmú 300 és 800 grammos terméke,
  • Metro Kereskedelmi Kft. 12%-%-os zsírtartalmú, 850 grammos kiszerelésű Aro tejföle,
  • Nádudvari Élelmiszer Kft. 25%-os zsírtartalmú, 270 grammos Nádudvari tejföle,
  • Naszálytej Zrt. 12%-os zsírtartalmú, 150 és 330 gramm kiszerelésű Fittej tejföle, és a 20%-os zsírtartalmú, 315 grammos Tallér élőflórás tejföle,
  • Reál Hungária Élelmiszer Kft. 20%-os zsírtartalmú, 330 grammos kiszerelésű Reál tejföle,
  • Sole-Mizo Zrt. 20%-os zsírtartalmú, 150 és 330 grammos Farmer tejföle,
  • Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. Pilos 12%-os zsírtartalmú, 450 grammos és Pilos 20%-os zsírtartalmú, 800 grammos terméke.

A védjegy nyertesei három éven át jogosultak annak használatára.

Kiemelt kép: Facebo0k/Tejfölök

 
sokszinuvidek.24.hu

Kapcsolódó cikkek

Sürgetik az áramelést a tejtermelők

2019. szeptember 11. 08:57
A növekvő termelési költségekhez igazított, magasabb nyerstejfelvásárlási árakat szeretnének a hazai gazdaságok.

Tippeljen, melyik élelmiszerben a legnagyobb a saját márkás termékek aránya?

2019. február 18. 09:03
Magyarországon 2017-ben mintegy 1 százalékpontot nőtt a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, ezzel a több mint 1700 milliárdos forgalom közel 29 százalékát hasították ki. A kereskedelmi márkák, köznyelven sajátmárkás termékek, népszerűsége globálisan ismét felívelőben van, amely mögött a kiskereskedelemben tapasztalható forradalmi változások húzódnak - áll a NAK élelmiszeripari hírlevelében.