Interneten népszerűsítik a magyar termékeket

2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

magyarhirlap.hu

Kapcsolódó cikkek

Rend van az élelmiszerpiacon

2017. április 28. 07:58
Rend van a hazai élelmiszerpiacon, az előállítók, feldolgozók, kereskedők igyekeznek betartani az élelmiszerbiztonsági szabályokat - mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzésének eredményeit ismertetve az M1 Ma reggel és a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában.

Élelmiszeripari konferenciát rendeznek Debrecenben

2018. augusztus 23. 11:28
2018. szeptember 26-27. között „Innováció és nemzetköziesedés a hazai élelmiszeriparban” címmel kerül sor az egyetemek és kutatóintézetek tudásbázisára épülő speciális innovatív rendszer, a Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter nemzetközi konferenciája.