Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
Kiderült, hogy mitől lettek rosszul a szombathelyi diákok
2018. október 04. 08:58
A laboratóriumi vizsgálatok eredményei szerint calici vírus okozta a négy szombathelyi iskola diákjainak fertőzését, amely gyomor- és bélrendszeri panaszokat okozott – tájékoztatta Stánitz Éva megyei tisztifőorvos szerdán.
49,5 milliárd Ft jut öntözésfejlesztésre
2016. május 12. 07:53
Egyéni beruházás esetén 500 millió forint, kollektív esetén 1 milliárd forint a vissza nem térítendő támogatás felső határa. A kérelmek benyújtására 2016. július 6. napjától 2018. július 6. napjáig van lehetőség.