Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
Előtérbe kerülnek a célirányos növénynemesítési innovációk
2016. október 20. 09:29
Rómában rendezték meg az Európai Vetőmag Szövetség konferenciáját. A globális élelmiszerellátási kérdéseket felvető rendezvényen a hazai Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács is képviseltette magát.
6,61 milliárd a magánerdőkre
2017. január 13. 08:07
A Miniszterelnökség mintegy 6,61 milliárd forint értékben hirdetett pályázatot magánjogi erdőgazdálkodók számára a kötelezettségeken túlmutató erdő-környezetvédelmi tevékenységek folytatására – tájékoztatott Budapest.