Interneten népszerűsítik a magyar termékeket

2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

magyarhirlap.hu

Kapcsolódó cikkek

Sürgősen kellene egymilliárd euró a súlyos válság miatt

2016. június 13. 08:11
Legalább egymilliárd eurós uniós pénzügyi csomag kidolgozását sürgetik a visegrádi országok agrárkamarái a válságban lévő tej- és sertéstermelők számára. A kamarák vezetői felszólították az Európai Bizottságot, hogy tegyen meg minden szükséges lépést az orosz embargó feloldása érdekében.

A feldolgozóipar lehet a szervező erő

2018. november 06. 08:28
Noha rendkívül jó környezeti adottságok jellemzik a magyar zöldség- és gyümölcstermesztést, a rendszerváltás óta szűkülő termőterületen, az uniós átlagtól messze lemaradó termelékenységgel működik, aminek több oka van, köztük a szervezetlenség, valamint az öntözés hiánya – állapították meg elemzésükben az OTP Agrár szakértői.