Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
A hiányszakmákat népszerűsítené a kamara
2016. szeptember 28. 07:59
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az Agrárgazdasági Kutató Intézettel együttműködve komplex munkaerő-piaci kutatást indít, amelynek célja a diákok piacorientált, az agrár- és élelmiszeripari szereplők igényeinek megfelelő szakképzésének segítése.
Kulcsfontosságú a mezőgazdaság digitális átalakulása
2018. március 22. 10:19
A magyar élelmiszergazdaságban a jelenleginél 60 százalékkal nagyobb termelési potenciál rejlik, amit digitális technológiák alkalmazásával lehetne kihasználni - mondta a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára Nagykátán, az I. PREGA START konferencián.