Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
Adventi desszertet vontak ki a forgalomból nem jelölt allergén tartalom miatt
2016. november 02. 08:09
Nem jelölt törökmogyoró tartalom miatt saját hatáskörben kivonta a forgalomból a „dmBio adventi desszert 140 g” terméket a dm hálózat. Az érintett tétel az üzletekben már nem található meg, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal azonban elővigyázatosságból kéri, hogy a mogyorófélékre allergiások vagy érzékenyek ellenőrizzék a megvásárolt termékeket, és ha annak minőség-megőrzési ideje 02.02.2017., ne fogyasszák el.
Japánban is nagyra értékelik a magyar minőséget
2016. március 18. 07:54
A Foodex Japán 2016 élelmiszeripari szakkiállításon Magyarország 100 négyzetméteres standdal, 15 kiállítóval képviselteti magát. A magyarok libamájjal, hústermékekkel, mézekkel, borokkal mutatkoznak be - mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter.