Interneten népszerűsítik a magyar termékeket

2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

magyarhirlap.hu

Kapcsolódó cikkek

Riasztás: gyorsan terjed a legújabb szarvasmarha-betegség

2016. július 26. 08:34
Riasztó gyorsasággal terjed a bőrcsomósodáskór a szarvasmarhák között, a betegség az elmúlt hetekben elérte Szerbiát, Albániát és Montenegrót is és akár Magyarországon is megjelenhet - hívta fel a figyelmet az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) annak kapcsán, hogy hétfőn Belgrádban találkozik állategészségügyi szakértők egy nemzetközi csoportja.

Agrárkamara: túlkínálat van görögdinnyéből Európában

2016. augusztus 08. 08:14
Nem csak Magyarországon, de egész Európában alacsonyak a görögdinnye felvásárlási árak és túlkínálat van a gyümölcsből a piacokon - mondta a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos kertészeti osztályának vezetője az M1 aktuális csatornán.