Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
A Kárpát-medencei agrár kis-és középvállalkozások kiemelt figyelmet érdemelnek
2016. július 22. 08:38
Hazánk természeti adottságainak köszönhetően évszázadok óta jelentős és világszerte elismert mezőgazdasági termelést folytat, amelynek meghatározó hányadát a hazai élelmiszeripar dolgozza fel. A mérsékelt klíma, a kiváló termőföld, és a mezőgazdaság számára rendelkezésre álló vízvagyon biztosítja, hogy megfelelő technológiával és tudással ne csak a hazai lakosságot lássa el kiváló minőségű és biztonságos élelmiszerrel, hanem jelentős mennyiségű élelmiszert exportálhasson más országok fogyasztói számára - hangsúlyozta Tóth Katalin helyettes államtitkár a XXVII. Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor rendezvényen.
A Pénzügyminisztérium Munkavédelmi Főosztályának tájékoztatása
2018. október 03. 07:37
„Párbeszéd a munkakörülmények javításáért” címmel 2018.szeptember 26-án a Pénzügyminisztérium Munkavédelmi Főosztálya az Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) támogatásával konferenciát tartott.

