Interneten népszerűsítik a magyar termékeket
2017. április 03. 08:07
A kezdeményezés két fő célcsoportja a családosok és a fiatalok
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
magyarhirlap.hu
Kapcsolódó cikkek
A veszélyes betegség miatt leállt az élőmarha-export
2016. május 18. 09:02
A vektormentes időszak végével a könnyített állatbeviteli eljárásrendet követően – mint ahogy azt előre jelezték – a török állat-egészségügyi hatóság május 17-től újra életbe léptette a korábbi, szigorúbb szabályozást a kéknyelv-betegség miatt.
Megvan! - Egy család jövőre 35-40 ezer forintot sprórolhat
2016. április 21. 07:47
Egy családnál 35-40 ezer forinttal maradhat több jövőre, amikor 5 százalékra csökken a tej, a baromfihús,a tojás és az éttermi vendéglátás áfája. Ez összesen 59 milliárd forint éves megtakarítást jelenthet.