Készül a Nemzeti Agrármarketing Program

2016. október 04. 08:23
Formálódik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP), a várhatóan idén napvilágot látó stratégia egyik fő célja, hogy ismertebbé tegye a magyar élelmiszereket.

Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezető igazgatója beszélt a Magyar Hírlapnak adott interjújában elmondta, a NAP az agrárium és az élelmiszeripar termékeinek és szolgáltatásainak közösségi marketingkommunikációs tevékenységeit határozza meg a következő négyéves, 2017 és 2020 közötti ciklusra. A program kidolgozásában a földművelésügyi tárca, az Agrárgazdasági Kutató Intézet, szakmai szervezetek, terméktanácsok is részt vesznek az AMC mellett.

A NAP négy pillérre épül: a kül- és belpiaci lehetőségek feltárására és kihasználására, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói tudatosság növelésére, a magyar élelmiszerek ismertségének javítására, valamint a közösségi marketing lehetőségek kihasználására.

Lipcsey György az interjúban arról is beszélt, hogy évente csaknem huszonöt külföldi és harminc belföldi kiállításon, rendezvényen segítik a kis- és középvállalkozások piacra lépését, exporttevékenységét.

hirek.elelmiszerklub.hu

Kapcsolódó cikkek

A mezőgazdaság a gazdaság erősödésének egyik motorja

2016. december 09. 08:07
Kiváló évet zár a mezőgazdaság, 2016 a rekordok sorozatával büszkélkedhet. Huszonegy százalékkal nőtt a mezőgazdaság teljesítménye a 3. negyedéves adatok szerint, s így az ágazat a gazdaság erősödésének egyik motorja - mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter az M1 reggeli műsorában.

Rég láttunk ennyire rossz statisztikát - Lehangoló adatok a magyar munkahelyekről

2016. november 29. 14:44
Amennyiben egy budapesti közepes méretű feldolgozóipari vállalatnál dolgozik, úgy nem árt odafigyelnie, mivel a statisztikák szerint Önre az átlagnál jóval nagyobb veszély leselkedik. Megjöttek a friss munkabaleseti statisztikák.