Készül a Nemzeti Agrármarketing Program

2016. október 04. 08:23
Formálódik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP), a várhatóan idén napvilágot látó stratégia egyik fő célja, hogy ismertebbé tegye a magyar élelmiszereket.

Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezető igazgatója beszélt a Magyar Hírlapnak adott interjújában elmondta, a NAP az agrárium és az élelmiszeripar termékeinek és szolgáltatásainak közösségi marketingkommunikációs tevékenységeit határozza meg a következő négyéves, 2017 és 2020 közötti ciklusra. A program kidolgozásában a földművelésügyi tárca, az Agrárgazdasági Kutató Intézet, szakmai szervezetek, terméktanácsok is részt vesznek az AMC mellett.

A NAP négy pillérre épül: a kül- és belpiaci lehetőségek feltárására és kihasználására, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói tudatosság növelésére, a magyar élelmiszerek ismertségének javítására, valamint a közösségi marketing lehetőségek kihasználására.

Lipcsey György az interjúban arról is beszélt, hogy évente csaknem huszonöt külföldi és harminc belföldi kiállításon, rendezvényen segítik a kis- és középvállalkozások piacra lépését, exporttevékenységét.

hirek.elelmiszerklub.hu

Kapcsolódó cikkek

Nagy István lehet az új agrárminiszter

2018. május 02. 09:02
Nagy Istvánt, a Földművelésügyi Minisztérium eddigi miniszterhelyettesét kérte fel tárcavezetőnek a kormányfő. A tárcának Agrár- és vidékfejlesztési Minisztérium lesz az új neve.

Az engedélyezett növényvédők használhatóak

2016. október 05. 08:13
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) felhívja a termelők figyelmét, hogy a növényvédő szereket kizárólag az engedélyokiratukban foglaltak szerint és az ott jelölt kultúrákban szabad felhasználni. Az ettől eltérő kijuttatás esetén a hatóság növényvédelmi bírságot szab ki a szabálysértő termelővel szemben. Legutóbb egy Pest megyei termelő őszibarack termésében mért a NÉBIH a kultúrában nem engedélyezett hatóanyagot.