Készül a Nemzeti Agrármarketing Program

2016. október 04. 08:23
Formálódik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP), a várhatóan idén napvilágot látó stratégia egyik fő célja, hogy ismertebbé tegye a magyar élelmiszereket.

Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezető igazgatója beszélt a Magyar Hírlapnak adott interjújában elmondta, a NAP az agrárium és az élelmiszeripar termékeinek és szolgáltatásainak közösségi marketingkommunikációs tevékenységeit határozza meg a következő négyéves, 2017 és 2020 közötti ciklusra. A program kidolgozásában a földművelésügyi tárca, az Agrárgazdasági Kutató Intézet, szakmai szervezetek, terméktanácsok is részt vesznek az AMC mellett.

A NAP négy pillérre épül: a kül- és belpiaci lehetőségek feltárására és kihasználására, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói tudatosság növelésére, a magyar élelmiszerek ismertségének javítására, valamint a közösségi marketing lehetőségek kihasználására.

Lipcsey György az interjúban arról is beszélt, hogy évente csaknem huszonöt külföldi és harminc belföldi kiállításon, rendezvényen segítik a kis- és középvállalkozások piacra lépését, exporttevékenységét.

hirek.elelmiszerklub.hu

Kapcsolódó cikkek

Másfél százalékos béremelést mindenkinek!

2017. október 30. 07:29
2017. október 12-én tartott ülést a Versenyszféra és a Kormány Állandó Konzultációs Fóruma. A munkáltatók szociális hozzájárulási adója 2018-ban 2,5 százalékkal csökken. A LIGA Szakszervezetek kiállt a 1,5 százalékos munkaerőpiaci járulék eltörléséért. Törvénymódosítás születhet arról, hogy a jövőben a szakszervezeti tisztségviselőt visszahelyezhesse a bíróság.   

Az élelmiszerfelesleg csökkentése közös cél

2016. október 12. 07:43
Magyarországon évente mintegy 1,8 millió tonna élelmiszerhulladék keletkezik, ennek hozzávetőleg egynegyede a háztartásokban - mondta a Földművelésügyi Minisztérium (FM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára az élelmiszerpazarlásról rendezett közép-európai konferencián