Készül a Nemzeti Agrármarketing Program

2016. október 04. 08:23
Formálódik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP), a várhatóan idén napvilágot látó stratégia egyik fő célja, hogy ismertebbé tegye a magyar élelmiszereket.

Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezető igazgatója beszélt a Magyar Hírlapnak adott interjújában elmondta, a NAP az agrárium és az élelmiszeripar termékeinek és szolgáltatásainak közösségi marketingkommunikációs tevékenységeit határozza meg a következő négyéves, 2017 és 2020 közötti ciklusra. A program kidolgozásában a földművelésügyi tárca, az Agrárgazdasági Kutató Intézet, szakmai szervezetek, terméktanácsok is részt vesznek az AMC mellett.

A NAP négy pillérre épül: a kül- és belpiaci lehetőségek feltárására és kihasználására, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói tudatosság növelésére, a magyar élelmiszerek ismertségének javítására, valamint a közösségi marketing lehetőségek kihasználására.

Lipcsey György az interjúban arról is beszélt, hogy évente csaknem huszonöt külföldi és harminc belföldi kiállításon, rendezvényen segítik a kis- és középvállalkozások piacra lépését, exporttevékenységét.

hirek.elelmiszerklub.hu

Kapcsolódó cikkek

Újabb pert nyert az NFA a Kishantosi Kft. ellen

2016. március 03. 12:50
Újból a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet (NFA) győzelmével zárult Ács Sándorné és a Kishantosi Kft. által a Magyar Állam, illetve az NFA ellen indított per a Pesti Központi Kerületi Bíróságon megismételt eljárásban.

Per lesz abból, ha valaki a földek miatt lefizeti a polgármestereket

2017. április 07. 08:23
Korrupciógyanús földügyeket akadályozhat meg az önkormányzatoknál az a törvénymódosítási javaslat, amely lehetővé tenné a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) számára, hogy perrel támadhassa meg a földadásvételekben hozott önkormányzati döntéseket. Ma ugyanis a képviselőtestületek úgy bírálhatják felül a megyei agrárkamarák földadásvételi állásfoglalásait, hogy azok ellen a Kúria álláspontja szerint a NAK a perképesség hiánya miatt nem indíthat pereket. Márpedig tapasztalatok szerint egyes földvásárlók a polgármestereket és a helyi képviselőket esetenként próbálják megkörnyékezni, ha adásvételi megállapodásaikat az agrárkamara nem hagyja jóvá.