Magyar szarvasgombás libamáj a leginnovatívabb termékek között a dubaji kiállításon

2024. február 19. 16:34
Az Agrármarketing Centrum közösségi standján 23 kiállító mutatkozott be.
 
Huszonhárom kiállítóval, 168 négyzetméteren jelenik meg az Agrármarketing Centrum közösségi standja a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari szakkiállításán, a dubaji Gulfood-on – írja sajtóközleményében a szervezet.
Magyar szarvasgombás libamáj a leginnovatívabb termékek között a dubaji kiállításon
Huszonhárom kiállítóval, 168 négyzetméteren jelenik meg az Agrármarketing Centrum a dubaji Gulfood-on – Fotó: Agrármarketing Centrum
 
Hozzáteszik, hogy a hazai kiállítók termékei között megtalálhatóak a mézek, a libamáj termékek, a gyógyteák, az olajos magvak, az energiaitalok, a tejtermékek, illetve a fagyasztott zöldség-gyümölcsök is. A legjobb innovatív termékeket díjazó „Innovation Awards" versenyre több magyar cég is benevezett, közülük a Royalpaté Kft. „Halal" szarvasgombás libamáj készítményét be is válogatták a legjobb hús- és baromfitermék kategória aspiránsai közé. A Gulfood fontos találkozóhely a közel-keleti piacokat célzó vállalkozások számára.
 
Gulfood Manufacturing 2023 kicks open at Dubai World Trade Centre
Rekordévet zárt a Gulfood 2023-ban, hiszen 125 ország több mint ötezer kiállítója mutatta be termékeit a közel 140 ezer szakmai látogatónak. Soha ennyien még nem érkeztek az eseményre, ezért a szervezők idén is azt remélik, hogy méltán érdemesek a világ legnagyobb élelmiszeripari szakkiállítás címére. Dubaj már évek óta fontos kereskedelmi találkozóhely, hiszen lefedi az Afrikától Indiáig tartó MENA (Middle East and North Africa) térséget. A régióba törekvő vállalkozások számára a Gulfood jelenti azt a kaput, amin belépve meghódíthatják a Közel-Kelet piacát – írja sajtóközleményében az Agrármarketing Centrum
 
Kiemelték, hogy ezúttal nyolc tematikus szektorban helyezték el a kiállítókat, ezek: a tejtermékek, az italok, a zsírok és olajok, az egészséges wellness és mentes termékek, a gabonafélék és hüvelyesek, a hús és baromfi, az ütős márkák, valamint a világ élelmiszerei. Az egészséges, wellness és mentes termékek szektorát nemrég indították, ami jelzi a piac fejlődését. Idén a szervezők úgy döntöttek, hogy a cukrászati termékkategóriát kiveszik az árulistából, ezeket a jövőben az ISM Middle East kiállításon mutatják majd be.
 
Hangsúlyozták, hogy a magyar kiállítók közül többen évről évre részt vesznek a dubaji expón, elmondásuk szerint megfelelő árualap esetén kifejezetten keresik a jó minőségű, hazai termékeket. Nagy sikere van például a mézeknek, a fagylaltporoknak és a libamájból készült készítményeknek. Nem csoda, hogy a Royalpaté Kft. szarvasgombás libamáj különlegességét a legjobb innovatív termékek versenyébe is beválogatták.
Dubajban is bemutatkozott a prémium magyar libamáj - The Gentleman's Review
Az Agrármarketing Centrum közösségi standján megjelenő huszonhárom kiállító között az ország legnagyobb élelmiszergyártó cégei is megtalálhatóak, ráadásul olyan termékkínálatot állítottak össze a résztvevők, amellyel jó eséllyel felkelthetik a térség beszerzőinek érdeklődését. A kiállításon éppen ezért az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is regisztrációs pultot üzemeltet, ahol folyamatosan veszik nyilvántartásba azokat a potenciális külföldi beszerzőket, akik érdeklődnek a magyar termékek iránt. Az online adatbázisban jelenleg 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékkel, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) szerepel – áll a sajtóközleményben.
 
forrás: agroinform.hu

Kapcsolódó cikkek

Kovászos kenyér: fontosabb a marketing, mint a hitelesség?

2024. május 22. 14:56
A boltokban több, kovászos kenyér néven futó terméket találunk, de ha megnézzük az összetevőket, konstatálhatjuk: nem minden kovászos, amit annak hívnak.

Kisboltok nagy bajban: mérhető veszteséget okoz a kereskedelemben az ársapka

2023. február 17. 10:50
Literenként, illetve kilogrammonként 200-300 forinttal is több a beszerzési ár a hatóságinál.
 
Mérhető a veszteség az ársapkás termékeknél, amely akár 200-300 forint is lehet – mondta az Indexnek Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (MNKSZ) főtitkára. A kereskedők folyamatosan küzdenek, de a kabinet szerint jelentős profitot realizáltak a korábbi években ahhoz, hogy most a hatósági áras termékekre akciós árú termékként tekintsenek.