Mától beadhatóak az egységes kérelmek

2018. április 04. 19:31
2018. április 3-án megnyílt az egységes kérelem kitöltési felülete – közölte a Magyar Államkincstár.

2018-ban minden eddiginél több, immár 44 jogcímre, intézkedésre lehet igényelni, illetve adatszolgáltatási kötelezettséget teljesíteni az egységes kérelem keretében.

  • Az ügyfelek számára 2018. április 3. és 2018. május 15. közötti időszak áll rendelkezésre, hogy támogatáscsökkentés nélkül nyújthassák be kérelmüket.
  • A 2018. május 16. és június 11. között benyújtott kérelmek esetén a támogatási összeg kapcsán munkanaponként 1% késedelmi szankciót kell alkalmaznia a Magyar Államkincstárnak (továbbiakban: Kincstár).
  • 2018. június 11-ét követően benyújtott egységes kérelmet érdemi vizsgálat nélkül elutasítja a Kincstár.

A már 2018. május 15-ig benyújtott egységes kérelmet késedelmi szankció nélkül 2018. május 31-ig adatváltozás keretében lehet módosítani.

A gazdálkodók érdekében a Kincstár  2018-ban is alkalmazza az előzetes ellenőrzés jogintézményét. Ennek keretében az egységes támogatási kérelmek május 15-i, szankciómentes beadási határideje után a Kincstár ügyfélkapura kiküldött végzésben értesíti a gazdálkodókat, ha a kérelmek előzetes ellenőrzésekor komolyabb problémát találnak. A termelők az értesítésekben szereplő pontokon a szankciómentes benyújtási határidőt követő 35 napon belül még szankciómentesen módosíthatják kérelmeiket.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az egységes kérelmeket kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül küldhetik be a Kincstár erre rendszeresített elektronikus felületén.

otpagrar.hu

Kapcsolódó cikkek

15-30 százalékos áremelést hozott 2017 a sütőiparban

2017. január 06. 08:07
A Pékszövetség még novemberben felhívta a figyelmet arra, hogy a 2017-től áremelés várható az ágazatban. Heves megyében a sütőipar szereplői máris 15-30 százalékos áremelést hajtottak végre.
 

Megtanuljuk, miért jobb a magyar termék – ehhez is kell az agrármarketing

2016. november 30. 07:42
Az AMC nagyon fontosnak tartja, hogy a mai trendekhez igazodva erősítsék kommunikációjukban az online marketinget, hiszen fiatalokat is egyre inkább ez által lehet elérni, és ők kulcsszerepet töltenek be a tudatos fogyasztóvá válás folyamatában.