Nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás Budapesten

2016. május 09. 08:50
Kedden kezdődik a Bocuse d'Or Megnyílik a SIRHA nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás a Hungexpo budapesti vásárközpontban, ahol tizenkilenc ország 350 kiállítója mutatkozik be május 9. és 11. között. A kiállítás keretén belül rendezik meg a Bocuse d'Or európai döntőjét is.
 

A szakkiállításon az élelmiszeripar, a pék- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar kínálata, újdonságai mutatkoznak be a legszélesebb körben, egyebek mellett élelmiszeripari termékek, italok, bútorok, konyhai berendezések és a kávézáshoz kapcsolódó termékek. A kiállítók száma idén 25 százalékkal több, mint 2014-ben volt. A kiállítás területe eléri a 20 ezer négyzetmétert, ahová mintegy 20 ezer szakmai látogatót várnak. 

A Magyar Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum 90 magyar élelmiszeripari társkiállítóval lesz jelen 850 négyzetméteren.

A SIRHA keretében Budapesten rendezik meg május 10-én és 11-én a világ legrangosabb szakácsversenyének számító Bocuse d'Or európai döntőjét is, amelyen húsz ország legjobb séfjei közül választják ki azt a 11-et, akik indulhatnak a 2017-es lyoni világdöntőn. A fő alapanyagok magyarok lesznek, gímszarvasborjú, illetve dunai kecsege és annak kaviárja. A zsűrinek kínált borsor is kizárólag magyar borokból áll majd. 

Magyarországot a hazai döntőn győztes Széll Tamás képviseli, aki első magyar séfként jutott be a Bocuse d'Or világdöntőjébe 2013-ban.     

A kiállítás három napja alatt több mint 10 szakmai verseny és konferencia zajlik.

Forrás: Magyar hírlap

Kapcsolódó cikkek

Gaskó István pofátlan magyarázata a szakszervezet luxus-költekezéseire

2019. április 30. 07:46
Függönyök 6 millióért? Falióra 320 ezerért?

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot

2019. július 19. 10:55
Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot - derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokból adódna.