Nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás Budapesten

2016. május 09. 08:50
Kedden kezdődik a Bocuse d'Or Megnyílik a SIRHA nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítás a Hungexpo budapesti vásárközpontban, ahol tizenkilenc ország 350 kiállítója mutatkozik be május 9. és 11. között. A kiállítás keretén belül rendezik meg a Bocuse d'Or európai döntőjét is.
 

A szakkiállításon az élelmiszeripar, a pék- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar kínálata, újdonságai mutatkoznak be a legszélesebb körben, egyebek mellett élelmiszeripari termékek, italok, bútorok, konyhai berendezések és a kávézáshoz kapcsolódó termékek. A kiállítók száma idén 25 százalékkal több, mint 2014-ben volt. A kiállítás területe eléri a 20 ezer négyzetmétert, ahová mintegy 20 ezer szakmai látogatót várnak. 

A Magyar Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum 90 magyar élelmiszeripari társkiállítóval lesz jelen 850 négyzetméteren.

A SIRHA keretében Budapesten rendezik meg május 10-én és 11-én a világ legrangosabb szakácsversenyének számító Bocuse d'Or európai döntőjét is, amelyen húsz ország legjobb séfjei közül választják ki azt a 11-et, akik indulhatnak a 2017-es lyoni világdöntőn. A fő alapanyagok magyarok lesznek, gímszarvasborjú, illetve dunai kecsege és annak kaviárja. A zsűrinek kínált borsor is kizárólag magyar borokból áll majd. 

Magyarországot a hazai döntőn győztes Széll Tamás képviseli, aki első magyar séfként jutott be a Bocuse d'Or világdöntőjébe 2013-ban.     

A kiállítás három napja alatt több mint 10 szakmai verseny és konferencia zajlik.

Forrás: Magyar hírlap

Kapcsolódó cikkek

Itt a harmadik közösségi komposztáló Budapesten

2021. március 26. 07:46
A Tabán és a Szent István park után, a Városmajorban jött létre Budapest harmadik közösségi komposztálója, adta hírül a Főkert.

A gazdaság újraindításának kulcsszava: innováció!

2020. augusztus 26. 08:25
 
Közhelynek számít már, de ettől még igaz, hogy a gazdasági környezet a cégek körül gyorsuló tempóban változik. Ez azt is jelenti, hogy nem lesz visszatérés a korábbi környezeti állapotokhoz. Ezért minden területen megújulásra, innovációra van szükség. Változnak a piaci körülmények és a vevők viselkedése. Ezért nem lehet a korábbi módszerekkel visszaszerezni a régi vevőket, és végképpen nem lehet új vevőket, új piacokat találni.