Prémium termékekkel népszerűsítik a magyar élelmiszereket Kínában

2018. november 07. 09:53
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban, a Kínai Nemzetközi Import Expón. Az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak.

Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, az ország hazánk tizedik legfontosabb kereskedelmi partnere – fogalmazott Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója az MTI-nek.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expónak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország a díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja a járműipari, az innovációs, az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat, valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban. A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly.

nak.hu

Kapcsolódó cikkek

Élelmiszer-Higiéniai és –biztonsági rendezvénysorozatot tart a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

2019. február 22. 08:37
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatósága az „Együtt az élelmiszeriparért” konferenciasorozat keretében „Élelmiszer-higiénia és -biztonság kis- és közepes vállalkozásoknak” című rendezvényt tart három helyszínen.

Júliusban már nagyot estek az élelmiszerek világpiaci árai, de még mindig éhínség fenyeget

2022. augusztus 15. 08:17
A világpiaci áremelkedés, csökkenés, ha csúsztatva is, itthon a boltokban is látszódni fog.