Úton-útfélen minőségi élelmiszer

2023. szeptember 14. 16:49
A Coop Rally lehetőséget nyújt a magyar élelmiszeriparnak arra, hogy bemutassa a saját egyéni működését, teljesítményét, és lehetőséget biztosítson a gyártóknak arra, hogy egymással eszmét cseréljenek lazább körülmények között– jelentette ki dr. Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára a Coop Rally indítóján,a Törley Pezsgőpincészetben.
Úton-útfélen minőségi élelmiszer
Az államtitkár kifejtette, hogy az 1800-as évek végén elkezdtek megalakulni azok a sikeres magyar élelmiszeripari vállalkozások, amik közé a Törley is tartozik.  Ez azt mutatja, hogy régóta sikeres a magyar élelmiszeripar. Dr. Nobilis Márton kiemelte, a Coop mindig figyelt arra, hogy magyar termékeket értékesítsen. Emellett a magyar cégcsoport kiemelkedően fontosnak tartja, hogy a legkisebb magyar településen is legyen üzlete. Közös célunk az, hogy minden magyar család asztalára jó minőségű és biztonságos magyar élelmiszer jusson - tette hozzá.
Az államtitkár kijelentette, van lehetőség arra, hogy még sikeresebb legyen a magyar élelmiszeripar, ezért is született az a döntés, hogy ebben az uniós finanszírozási ciklusban 750 milliárd forint fog az élelmiszeripar rendelkezésére állni. Ebből a forrásból tudjuk majd támogatni a nemzeti bajnokainkat is, hiszen ha vannak nagy magyar sikeres cégek, akkor azok magukkal tudják húzni a kisebb vállalkozásokat is, és így egyre több magyar termék jelenhet meg a polcokon.
 
forrás: AM Sajtóiroda

Kapcsolódó cikkek

Szereted a bulgurt? Ha ilyet vásároltál, semmiképpen ne edd meg!

2024. január 18. 14:15
Hányást, hasmenést, hasi fájdalmat, fejfájást, szédülést okozhat.
 
Határértéket meghaladó mikotoxin (deoxinivalenol, DON) tartalom miatt a Bio Fair Trade Kft. visszahívta a forgalomból az egy kilogrammos Nett Food Bulgur terméket – közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszermárkája a Brand Finance szerint

2024. augusztus 22. 18:34
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát, annak ellenére, hogy az elmúlt év során értéke 7 százalékkal, 20,8 milliárd dollárra csökkent – áll a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat honlapján.