„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja
2023. augusztus 28. 11:39
Remek alkalom arra, hogy a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek.
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
A résztvevők ezúttal a CBA védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres, az Eisberg, a Fino-Food, a Goldenburg, a Mary-Ker Pasta és a Naszálytej védjegyes termékei.
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredetet fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt és olyan közös üzenetet fogalmazzunk meg, ami mindenkié” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák. A hazai értékeket szem előtt tartva Aranyrajzszög díjas grafikusok segítik a kreatívok kidolgozását.
Unikális módon is népszerűsítjük a Hazai Termék Hónapja közösségi kampányunkat. A Rákóczi téren található installáción a partnereink védjegyes, jórészt valódi 3D csomagolású, illetve dummy termékei állítják meg egy szóra, egy gondolatra, egy jókívánságra a le- és felszállókat. A köztéri kreáció különlegessége, hogy a stilizált árucikkek melletti, SZAVAZZ A KEDVENCEDRE gombot megnyomva napi jókívánságok és humoros üzenetek csalnak mosolyt, valamint jókedvet mindenki arcára.
Ez a megjelenés a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel történt együttműködés keretében jött létre.
forrás: agroinform.hu
Kapcsolódó cikkek
Az olasz miniszter ellenzi a laboratóriumban előállított élelmiszereket
2023. május 12. 13:43
A laboratóriumban előállított élelmiszerek potenciálisan veszélyesek az egészségre, ráadásul ezeknek soha nem lesz olyan íze, mint a természetes húsnak vagy a halnak – mondta az olasz mezőgazdasági miniszter a Reuters hírügynökségnek.
Márciusban az olasz jobboldali kormány törvényjavaslatot terjesztett elő az Európai Unióban még nem elérhető élelmiszerek és takarmányok előállításának és behozatalának betiltására.
Nem erre számítottak az erdélyi cukorrépa-termesztők, de talán így se járnak rosszul
2023. február 09. 11:48
Újraindják az erdélyi cukorgyártást a marosludasi cukorgyár új tulajdonosai, akik a térség termesztőitől vásárolnák fel a cukorrépát – írja az MTI az Agrointel.ro szakportál nyomán.
Az egyik utolsó erdélyi cukorgyár eladását szerdán jelentette be az eddigi tulajdonos, a francia Tereos vállalat. A 150 alkalmazottat foglalkoztató Maros megyei gyárat az élelmiszeriparban érdekelt két romániai vállalkozó, Mihaela Neagu és Mihail-Daniel Matache vásárolta meg.
Az új tulajdonosok tárgyalásokat folytatnak a térség mintegy 300 cukorrépa-termesztőjével, akik 3200 hektárnyi területen termesztenének alapanyagot a gyár számára.