Hatalmas akciózást jelentett be az egyik legnagyobb magyarországi bolt
2024. február 22. 14:47
A Penny február 22-én induló heti akcióiban számos termék árát akár 40 százalékkal is csökkenti valamennyi üzletében, így a friss zöldségekét és gyümölcsökét, bizonyos húskészítményekét, fagyasztott élelmiszerekét vagy a sós snackekét.

„A Penny Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába. Éppen ezért az áruházlánc február 22-én induló heti akcióiban számos termék árát akár 40 százalékkal csökkenti – tudatta a Világgazdasággal a hazánkban 231 üzletet, és három logisztikai központot üzemeltető, mintegy 5000 munkatársat foglalkoztató vállalat.
Ilyen akciókkal várja a Penny a vásárlókat
A közleményben azt írják, hogy a Penny egész évben akciókkal, bolti és digitális kuponokkal, valamint hűségprogrammal várja a vásárlókat, akik csütörtöktől akár 40 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak
- friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz,
- bizonyos húskészítményekhez,
- fagyasztott élelmiszerekhez vagy akár
- sós snacktermékekhez valamennyi üzletben.
De ez még nem minden, mert emellett egyes friss húsok, pékáruk és tejtermékek ára is jelentősen csökken – közölték.
„Mindig az adott szezonnak megfelelő promóciókat szervezünk, hétről hétre frissülő ajánlatokkal, a hűségprogramunk keretében pedig további nagyszerű ajánlatokkal várjuk vásárlóinkat. Kezdeményezéseinkkel igyekszünk támogatni vásárlóinkat az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Emellett szorosan együttműködünk a magyar beszállítókkal és termelőkkel, aminek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését tovább érvényesítjük fogyasztóink felé” – fogalmazott Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.

A hagyományos, akciós újságban szereplő szezonális kedvezmények mellett a hűségprogramok is népszerűek: egyre több vásárló veszi igénybe a digitális Penny-kártyát az applikáción keresztül. Emellett az áruházlánc honlapján, a Pénztárcabarát fogások menüpontban folyamatosan frissül a recepttár.
forrás: vg.hu
Kapcsolódó cikkek
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszermárkája a Brand Finance szerint
2024. augusztus 22. 18:34
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát, annak ellenére, hogy az elmúlt év során értéke 7 százalékkal, 20,8 milliárd dollárra csökkent – áll a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat honlapján.
Tele a raktárak mézzel, nagy bajban a termelők
2023. június 12. 14:00
Soha nem volt ilyen kilátástalan a méhészeti ágazat helyzete, mint idén. Ezt hallani az ország minden pontján az ágazat képviselőitől.
Az okok összetettek, van, ami jó ideje visszatérő, de van újdonság is, ami tovább rontott az ágazat helyzetén.