Kékre váltott a Hunguest arculata, átkereszteltek több vidéki szállodát
2023. október 25. 18:19
Új dizájnt vezet be a Hunguest Hotels. A megújult arculat még inkább kifejezi a szállodaláncra jellemző szolgáltatások egyediségét: a vízközeli élményeket, legyenek azok a Balaton vagy az ország legnépszerűbb fürdői közelében. Megújulnak a vállalat digitális csatornái is.
„Szállodáink mellett a márka arculata is megújul, fontos állomás ez a Hunguest 2020 óta tartó átalakításában. Az új vizuális identitás sokkal jobban utal a fürdőkultúrára és a vízparti kikapcsolódásra, arra amiért minket választanak a vendégeink" – mondta Labossa Lajos, a Hunguest Hotels marketing- és kommunikációs igazgatója.

Az új logóban vízcseppekből rajzolódik ki a lánc nevére utaló „H" betű - Fotó: Hunguest Hotels
A teljes arculati tervezésért a Red Dot-díjas Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez köthető számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.
„Az volt a célunk, hogy könnyen felismerhető és bővíthető, letisztult arculati rendszert teremtsünk, mely hozzájárul a vendégélményhez a recepciótól a szobákon át az étteremig. Az egyik legizgalmasabb része a tervezésnek a gazdag ikon- és irányítórendszer volt, mely a wellnessrészlegtől a konferenciatermekig segíti az eligazodást" – tette hozzá Laki Eszter, a Studio NUR vezetője.

A régi bordó színt minden arculati elemen felváltotta vízre utaló kék szín - Fotó: Hunguest Hotels
A szállodalánc közleménye szerint az arculat tervezésekor egy konzisztens, időtálló, és az összes hotelen átívelő arculati rendszer kialakítása volt a cél. A két évtizede használt, archaizáló arculatot és a bordó színt felváltotta egy vízcseppekből álló „H" karaktert tartalmazó logó és a vízre utaló kék szín. A logó újratervezése mellett a teljes belső és külső irányító rendszer, és a hotelekben található print anyagok is megújultak. Az arculat 72 piktogrammal és egy jól használható terülőmintával is gazdagodott.

Megújultak a vendégirányító piktogramok is - Fotó: Hunguest Hotels
Az arculatváltással egy időben új, a desztinációra utaló elnevezést kap a Hunguest szegedi (korábban Hunguest Hotel Forrás, mostantól Hunguest Szeged), gyulai (korábban Hunguest Hotel Erkel, mostantól Hunguest Gyula) és bükfürdői szállodája (korábban Hunguest Hotel Répce és Répce Gold, immár Hunguest Bük), valamint a Hunguest márka alá kerül az eddig is a szállodalánchoz tartozó egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference is (mostantól Hunguest Saliris).A Hunguest magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, októbertől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.
forrás: turizmus.com
Kapcsolódó cikkek
Több milliárdos fejlesztés kezdődhet egy békési városban, az üdülőközpont is megújul
2024. február 08. 14:33
Több mint 3,6 milliárd forintból valósíthat meg tíz programot Békés vármegye névadó települése – közölte az önkormányzat.
Az Élhetőbb Békés 1. elnevezésű pályázaton 550 millió forintot nyert el Békés városa, az összegből 2025. május végéig több mint 16 ezer négyzetméternyi járdafelület újul meg a városközpontban, újabb tíz térfigyelő kamerát telepítenek és utcabútorokat szereznek be. A támogatások a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) Plusz keretéből érkeznek.
Lengyel tulajdonba került a Szallas Group, lezárult a 82 millió eurós ügylet
2022. november 14. 14:24
November 3-án lezárult az elmúlt évek egyik legjelentősebb közép-európai digitális akvizíciója a turisztikai szektorban: a lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska tulajdonába került a Szallas.hu-t is üzemeltető Szallas Group.