Kékre váltott a Hunguest arculata, átkereszteltek több vidéki szállodát

2023. október 25. 18:19
Új dizájnt vezet be a Hunguest Hotels. A megújult arculat még inkább kifejezi a szállodaláncra jellemző szolgáltatások egyediségét: a vízközeli élményeket, legyenek azok a Balaton vagy az ország legnépszerűbb fürdői közelében. Megújulnak a vállalat digitális csatornái is.
 
„Szállodáink mellett a márka arculata is megújul, fontos állomás ez a Hunguest 2020 óta tartó átalakításában. Az új vizuális identitás sokkal jobban utal a fürdőkultúrára és a vízparti kikapcsolódásra, arra amiért minket választanak a vendégeink" – mondta Labossa Lajos, a Hunguest Hotels marketing- és kommunikációs igazgatója.
Kékre váltott a Hunguest arculata, átkereszteltek több vidéki szállodát
Az új logóban vízcseppekből rajzolódik ki a lánc nevére utaló „H" betű - Fotó: Hunguest Hotels
 
A teljes arculati tervezésért a Red Dot-díjas Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez köthető számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.
 
„Az volt a célunk, hogy könnyen felismerhető és bővíthető, letisztult arculati rendszert teremtsünk, mely hozzájárul a vendégélményhez a recepciótól a szobákon át az étteremig. Az egyik legizgalmasabb része a tervezésnek a gazdag ikon- és irányítórendszer volt, mely a wellnessrészlegtől a konferenciatermekig segíti az eligazodást" – tette hozzá Laki Eszter, a Studio NUR vezetője.
A régi bordó színt minden arculati elemen felváltotta vízre utaló kék szín - Fotó: Hunguest Hotels
 
A szállodalánc közleménye szerint az arculat tervezésekor egy konzisztens, időtálló, és az összes hotelen átívelő arculati rendszer kialakítása volt a cél. A két évtizede használt, archaizáló arculatot és a bordó színt felváltotta egy vízcseppekből álló „H" karaktert tartalmazó logó és a vízre utaló kék szín. A logó újratervezése mellett a teljes belső és külső irányító rendszer, és a hotelekben található print anyagok is megújultak. Az arculat 72 piktogrammal és egy jól használható terülőmintával is gazdagodott.
Megújultak a vendégirányító piktogramok is - Fotó: Hunguest Hotels
 
Az arculatváltással egy időben új, a desztinációra utaló elnevezést kap a Hunguest szegedi (korábban Hunguest Hotel Forrás, mostantól Hunguest Szeged), gyulai (korábban Hunguest Hotel Erkel, mostantól Hunguest Gyula) és bükfürdői szállodája (korábban Hunguest Hotel Répce és Répce Gold, immár Hunguest Bük), valamint a Hunguest márka alá kerül az eddig is a szállodalánchoz tartozó egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference is (mostantól Hunguest Saliris).A Hunguest magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, októbertől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.
 
forrás: turizmus.com

Kapcsolódó cikkek

Jön az ezerjó napja, keresd a matricát, ahol megkóstolhatod a hungarikumot!

2023. május 12. 14:12
A május 16-ai Nemzetközi Ezerjó Nap harmadik alkalommal hívja fel a figyelmet erre a ritka magyar szőlőfajtára. A matricával jelölt lelőhelyeken nemcsak ezen a napon, hanem egész májusban érdemes keresni az ezerjókat.
 
Az Ezerjó Napot móri borászok összefogása hívta életre, az ország egyik legkisebb borvidékének termelői ugyanis hisznek ebben a kevéssé ismert, egyedi és sokoldalú szőlőfajtában, amelyből készülhet könnyed, frissítő fehérbor, izgalmas pezsgő, és hordóban akár nagy borrá is érhet.
 

Csökkent a belföldi turizmus

2023. augusztus 31. 14:28
Belföldi úti célú nyári foglalások száma 15 százalékkal csökkent tavalyhoz képest.
A visszaesés mértéke a 2019-es, pandémia előtti évhez képest 3,7 százalékos volt – közölte a Szallas.hu az MTI-vel szerdán. A vendégéjszakák száma tavalyhoz viszonyítva 17,7 százalékkal, 2019-hez képest 6,7 százalékkal esett vissza.