Okos megoldások születtek a MATE és a PENNY közös ötletversenyén

2023. június 14. 09:47
Kétmillió forint összdíjazású, többfordulós hallgatói ötletversenyt rendeztek a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem és a PENNY üzletlánc együttműködésével.
A tavasszal kiírt megmérettetésen bemutatott projektötletek fókuszában olyan kommunikációs megoldások álltak, amelyek a 18-25 éves korosztály körében tehetik még népszerűbbé az üzletlánc 229 megújult üzletét, valamint a 2019-hez képest 30 százalékkal kibővült termékpalettáját.
Okos megoldások születtek a MATE és a PENNY közös ötletversenyén
Még 2022 tavaszán kötött együttműködési megállapodást a MATE a PENNY-vel, amelynek fókuszában az élelmiszermérnöki szakos hallgatók nagyvállalati elvárásokra történő felkészítése és az oktatás fejlesztése állt.
 
Az üzletlánc továbbá szakmai gyakorlati helyet is biztosít a hallgatóknak, szakemberei pedig részt vesznek az élelmiszerkereskedelem specializáció oktatási és szakmai munkájában.
A hallgatói ötletversenyre összesen 23 csapat nevezett, ebből ötöt választott ki a zsűri. A fődíjas Fillér és ezüstérmes Super Sellers csapatok projektötlete abból indult ki, hogy a fiatalok jelentős része az Instagramon és a TikTokon tölti az ideje nagy részét. Így az e platformokon való aktív jelenlét, valamint a kínálatot, akciókat és üzleti kulisszatitkokat bemutató kreatív videók kiváló kapcsolatteremtési lehetőséget jelenthetnek a fiatalok és a PENNY között.
 
A dobogó harmadik fokára az Okos megoldások csapata állhatott, akik a PENNY applikáció funkcióit fejlesztették tovább.
 
A fődíjas Fillér csapat az egymillió forintos pénzjutalom mellett felsővezetői mentorálás lehetőségét is elnyerte.
 
Ez utóbbi során a hallgatók betekintést nyerhetnek a PENNY általuk választott vezetőjének munkájába, továbbá kérdéseket tehetnek fel és tanácsokat kérhetnek szakmai fejlődésük érdekében.
 
„Egyetemünk mindig kiemelt figyelmet fordít az innovatív gondolkodásra és a tudományos eredmények gyakorlatban való alkalmazására, amit az is kiválóan bizonyít, hogy kutatóink nevéhez több szabadalom és oltalom is fűződik. Ugyanígy kiemelt szempont számunkra a tehetséges hallgatók innovatív gondolkodásra ösztönzése is, melyet a MATE x PENNY ötletverseny megvalósítása még tovább erősített” – emelte ki az együttműködés kapcsán Dr. Gyuricza Csaba, a MATE rektora.
 
„Támogató munkaadóként a PENNY örömmel áll minden olyan kezdeményezés és kreatív megoldás mögé, amellyel támogathatjuk a következő generációt, hiszen ők építik a jövőt. Mi magunk is számos vállalati programot kínálunk azon fiatalok részére, akik a kereskedelmi pályát választják. Büszkén mondhatom el, hogy egy nagyszerű együttműködés részesei lehettünk és mindenképpen keresni fogjuk a lehetőségeket a folytatásra” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
 
Forrás: MATE/PENNY sajtóközlemény

Kapcsolódó cikkek

A Lidl mintegy 100 millió forintra emelte a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet támogató keretét

2023. június 22. 16:36
Negyedik éve támogatja a Lidl Magyarország élelmiszerekkel a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet annak alapítványán keresztül: a támogatásra szánt éves keretet 78 millió forintról majdnem 100 millió forintra emelte az áruházlánc.

Ebben az országban minden negyedik e-autó vezetője megbánta a döntését

2024. július 01. 17:00
Érdekes fejleményre hívta fel a figyelmet az agrarheute.com agrárszaklap cikke a minap: a McKinsey felmérését idézve arról számoltak be, hogy alábbhagyóban van az elektromos autók iránti lelkesedés Németországban.