A magyar élelmiszeripari vállalkozásoknak szerveznek fejlesztő programokat

2019. szeptember 05. 11:23
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatósága „FEJLŐDJÜNK EGYÜTT!” címmel szemléletformáló üzemlátogatásokat szervez az élelmiszeripari vállalkozások számára. Első alkalommal az Eisberg cégcsoport magyarországi üzemének működésébe nyerhetnek bepillantást az érdeklődők.

A „FEJLŐDJÜNK EGYÜTT!” programsorozatot azért hívta életre a NAK Élelmiszeripari Igazgatósága, hogy az élelmiszeripari vállalkozások széles körű tapasztalattal rendelkező cégek és szakértők segítségével ismerhessék meg a szervezetfejlesztés már meglevő jó gyakorlatait a munkaerő megtartását és motiválását, valamint a megfelelő munkakörnyezet kialakítását illetően - írja közleményében a kamara. A cél az, hogy a vállalatok szélesebb munkavállalói réteget is meg tudjanak szólítani, hogy a munkaszervezés észszerűbbé váljon és hogy a munkavállalók lojalitása erősödjön.

Az egyik ilyen változás következményeként a cégek vezetőinek megnövekedett a szerepe a munkaerő megtartásában is. Fel kell ismerniük, valamint realizálniuk kell a mai társadalmi elvárásokat és különböző eszközök (pl. LEAN) segítségével meg kell teremteniük a megfelelő munkakörnyezetet, ezzel együtt a hatékony munkaerő-bázist. Az ilyen jellegű fejlesztésnek köszönhetően a vállalatok szélesebb munkavállalói réteget is meg tudnak szólítani, észszerűbbé válhat a munkaszervezés, továbbá növelhető a munkavállalók lojalitása. Ráadásul vállalati mérettől és termékkörtől függetlenül mindenki számára elérhető.

Az igazgatóság új, „FEJLŐDJÜNK EGYÜTT!” című programsorozata első eseményén szervezetfejlesztési kihívásokkal foglalkozó üzemlátogatást szervez 2019. szeptember 17-én (kedd) az Eisberg Hungary Kft. gyáli üzemébe. Az üzemlátogatás mellett a konyhakész saláták piacán kiemelkedő vállalkozás ügyvezető igazgatójának előadásában megismerhetik a résztvevők a cég aktuális fejlesztési irányait, így szó lesz többek között a LEAN módszertan alkalmazásának tapasztalatairól, a belső kommunikációs hálózat megreformálásáról és a várt hatásokról, valamint új toborzási rendszerük működéséről.

A programon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az Élelmiszeripari Igazgatóság a programon maximum 25 fő részvételét tudja biztosítani, ezért előre jelezték, hogy a regisztráció nem jelent automatikus részvételi lehetőséget. A meghívó és a regisztrációs link itt, az előadás részletesebb ismertetője pedig itt érhető el. A szervezők a korlátozott létszám miatt arra kérik az érdeklődőket, hogy vállalkozásonként csak egy főt regisztráljanak. A regisztráció a kamarai kártya bemutatásával számít érvényesnek.

 

agrarszektor.hu

Kapcsolódó cikkek

Hollandia: minden harmadik tejtermelő kiszáll

2020. augusztus 12. 08:17
FrieslandCampina holland tejtermelő csoport előrejelzései szerint 2030-ra Hollandiában a tejgazdaságok száma 15 000-ről 10 000-re csökkenhet, mely strukturális változásokat eredményezhet a gazdaságban.

Kiderült az igazság: ennyi magyar termék van az Aldi, Auchan, SPAR, Tesco polcain

2021. április 09. 07:52
Ahogy a vásárlók egyre tudatosabbak lett, úgy vált fontosabbá számukra az is, hogy magyar termékeket vegyenek. A Pénzcentrum olvasóinak több mint fele számára fontos szempont ez a vásárlásnál, melynek hátterében sok különféle ok állhat a lokálpatriotizmustól kezdve, a karbonlábnyom csökkentésén át a spórolásig. A boltok pedig reagáltak a növekvő keresletre, fenntarthatósági kívánalmakra, és előtérbe helyezték a hazai termelők támogatását is - melyre különösen most, a járvány óta mégnagyobb szükség volt. Vajon tényleg ennyire fontos a vásárlóknak, hogy magyar termékeket vegyenek? Mit tesznek valójában a boltok azért, hogy ezt meg is tudják tenni? Ennek járt most utána a Pénzcentrum.