Egyre nagyobb a kereslet a tartós élelmiszerek után

2020. február 28. 08:49
A termékkör értékesítésének hirtelen növekedése nem veszélyezteti az ellátásbiztonságot. Az OKSZ sajtóközleménye.

Az elmúlt 24 óra forgalmi adatai azt mutatják, hogy az OKSZ tagvállalatainál egyes tartós élelmiszerek iránt a kereslet némiképp megnövekedett. Továbbra is hangsúlyozzuk, hogy a tagvállalatok képesek garantálni az ellátásbiztonságot, áruhiányra a tartós élelmiszerekből a jelenlegi forgalomnövekedés alapján nem kell számítani - írja a storeinsider.hu.

fotó: pixabay.com

Az áruházakban nemcsak az árukészlet rendelkezésre állása stabil, a polcok feltöltése is folyamatos, de néhány esetben előfordulhat, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban bizonyos tartós élelmiszer termékkörök kitöltési üteme nem tudja lekövetni a megnövekedett keresletet.

Az áruházak az ilyen eseteket, csakúgy mint a historikusan kiemelkedő forgalmú időszakokban, megfelelő módon tudják áruházi szinten kezelni.

Az elmúlt napokban a kiskereskedelem napi működésével kapcsolatban számos anyag jelent meg a médiában. Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) tagvállalatait (többek között az Aldi, Auchan, Lidl, Metro, Penny Market, Spar és a Tesco) képviselve az OKSZ nyilatkozik, kérjük, hogy a teljes szektora vonatkozó kérdéseikkel az OKSZ-hez forduljanak.

Háttérinformáció

Az OKSZ által képviselt áruházláncok kiemelten fontosnak tartják a vásárlók hiteles tájékoztatását.

Az elmúlt években a tagvállalatok sajtóosztályai mindenben segítették a sajtó munkáját, rendszeresen rendelkezésre álltak, lehetőséget biztosítottak vágóképek készítésére, megadták a média képviselőinek munkájuk végzéséhez fontos információkat.

Az elmúlt napokban a média felületein bemutatott egyedi esetek, bevásárlási minta-listák ugyanakkor a kevésbé tájékozott vásárlókat indokolatlan felhalmozásra sarkallhatják, amely különösen így a hónap végén szükségtelenül kifeszítheti a vásárlók háztartási költségvetését. Az OKSZ tagvállalatai kérik a sajtó munkatársainak segítségét abban, hogy ez ne forduljon elő.

agrotrend.hu / storeinsider.hu

Kapcsolódó cikkek

Elindult az alma fogyasztását ösztönző kampány

2020. október 09. 08:23
Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányt az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC), az ötödik éve megrendezett akcióval a jó minőségű, egészséges magyar gyümölcsre hívják fel a figyelmet.

A járvány után minden megváltozhat az élelmiszeriparban is

2020. április 20. 08:12
A koronavírus-járvány okozta válság ellenére is van még elég élelmiszer, ám hosszabb távon a sérülékeny országokban komoly éhínség alakulhat ki, ha a fejlett országok nem figyelnek a nehéz helyzetben lévő térségekben élőkre – mondta a Zhvg-nek Diane Holdorf, az Üzleti Világtanács a Fenntartható Fejlődésért (WBCSD) nevű szervezet élelmezésügyekben illetékes igazgatója. A világtanács magyarországi tagvállalatainak tartott előadása után nyilatkozó igazgató szerint a pandémia elmúltával alaposan megváltozik a világ.