„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja
2023. augusztus 28. 11:39
Remek alkalom arra, hogy a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek.
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
![„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja „A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja](static/content/articles/9000/9021.jpg?9855123961425323)
A résztvevők ezúttal a CBA védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres, az Eisberg, a Fino-Food, a Goldenburg, a Mary-Ker Pasta és a Naszálytej védjegyes termékei.
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredetet fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt és olyan közös üzenetet fogalmazzunk meg, ami mindenkié” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
![a hazai az igazi](https://static.agroinform.hu/data/cikk/6/6690/cikk_66690/CBA_banner.jpg)
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák. A hazai értékeket szem előtt tartva Aranyrajzszög díjas grafikusok segítik a kreatívok kidolgozását.
Unikális módon is népszerűsítjük a Hazai Termék Hónapja közösségi kampányunkat. A Rákóczi téren található installáción a partnereink védjegyes, jórészt valódi 3D csomagolású, illetve dummy termékei állítják meg egy szóra, egy gondolatra, egy jókívánságra a le- és felszállókat. A köztéri kreáció különlegessége, hogy a stilizált árucikkek melletti, SZAVAZZ A KEDVENCEDRE gombot megnyomva napi jókívánságok és humoros üzenetek csalnak mosolyt, valamint jókedvet mindenki arcára.
Ez a megjelenés a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel történt együttműködés keretében jött létre.
forrás: agroinform.hu
Kapcsolódó cikkek
Rájár a rúd a méhészekre: lehet, hogy az akácvirágzás megint nem sikerül úgy, ahogy kellene
2024. április 25. 14:29
Idén a kora tavaszi jó idő miatt a szokásosnál hamarabb virágoznak a növények, így az akác is. Ez akár örömteli hír is lehetne a méhészeknek, csak éppen most annyira lehűlt a levegő hőmérséklete, hogy a méhek nemigen mozognak, pláne nem gyűjtenek. Ha nem jön gyors és erős felmelegedés, könnyen lehet, hogy mire megkezdődhetne a hordás, elvirágzik az akác...
Szereted a bulgurt? Ha ilyet vásároltál, semmiképpen ne edd meg!
2024. január 18. 14:15
Hányást, hasmenést, hasi fájdalmat, fejfájást, szédülést okozhat.
Határértéket meghaladó mikotoxin (deoxinivalenol, DON) tartalom miatt a Bio Fair Trade Kft. visszahívta a forgalomból az egy kilogrammos Nett Food Bulgur terméket – közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.