„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja

2023. augusztus 28. 11:39
Remek alkalom arra, hogy a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek.
 
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
 
„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja
A résztvevők ezúttal a CBA védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres, az Eisberg, a Fino-Food, a Goldenburg, a Mary-Ker Pasta és a Naszálytej védjegyes termékei.
 
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredetet fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt és olyan közös üzenetet fogalmazzunk meg, ami mindenkié” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
a hazai az igazi
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák. A hazai értékeket szem előtt tartva Aranyrajzszög díjas grafikusok segítik a kreatívok kidolgozását.
 
 
Unikális módon is népszerűsítjük a Hazai Termék Hónapja közösségi kampányunkat. A Rákóczi téren található installáción a partnereink védjegyes, jórészt valódi 3D csomagolású, illetve dummy termékei állítják meg egy szóra, egy gondolatra, egy jókívánságra a le- és felszállókat. A köztéri kreáció különlegessége, hogy a stilizált árucikkek melletti, SZAVAZZ A KEDVENCEDRE gombot megnyomva napi jókívánságok és humoros üzenetek csalnak mosolyt, valamint jókedvet mindenki arcára.
 
 
Ez a megjelenés a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel történt együttműködés keretében jött létre.
 
forrás: agroinform.hu

Kapcsolódó cikkek

Rekordforgalom és ESG beruházási program a Nádudvarinál

2023. november 30. 17:45
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az ősszel meghirdetett „Kerülj egy joghurttal közelebb a természethez!” kampány, melynek eredményeként közel egy hektárnyi, azaz 5000, itthon őshonos fekete-nyárfa csemete ültetését támogatja a társaság, idén a „Magyarország Legszebb Erdejének” választott Debreceni Nagyerdőben. Az eseményre november végén került sor.  
 

Biodiverzitás egy tanyán

2023. szeptember 04. 16:01
A sokféleség szépségét nyitott szemmel járva tudjuk megpillantani. Ezért meglátogattam egy tanyát Jászboldogházán, ahol Hegyesi József és felesége, Sipos Erika él a kislányukkal, Lucával.
Nemcsak egy egyszerű tanyát kell elképzelni, hanem egy olyan paradicsomot, amit a biodiverzitásra alapozva őshonos növény- és állatfajokkal népesítettek be.