„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja

2023. augusztus 28. 11:39
Remek alkalom arra, hogy a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek.
 
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban integrált kommunikációban részesülhetnek azok a gyártók, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt országos lefedettségű TV és citylight kampányban is hirdethetnek a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek.
 
„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a Hazai Termékek Hónapja
A résztvevők ezúttal a CBA védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres, az Eisberg, a Fino-Food, a Goldenburg, a Mary-Ker Pasta és a Naszálytej védjegyes termékei.
 
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett, a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredetet fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt és olyan közös üzenetet fogalmazzunk meg, ami mindenkié” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
a hazai az igazi
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák. A hazai értékeket szem előtt tartva Aranyrajzszög díjas grafikusok segítik a kreatívok kidolgozását.
 
 
Unikális módon is népszerűsítjük a Hazai Termék Hónapja közösségi kampányunkat. A Rákóczi téren található installáción a partnereink védjegyes, jórészt valódi 3D csomagolású, illetve dummy termékei állítják meg egy szóra, egy gondolatra, egy jókívánságra a le- és felszállókat. A köztéri kreáció különlegessége, hogy a stilizált árucikkek melletti, SZAVAZZ A KEDVENCEDRE gombot megnyomva napi jókívánságok és humoros üzenetek csalnak mosolyt, valamint jókedvet mindenki arcára.
 
 
Ez a megjelenés a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel történt együttműködés keretében jött létre.
 
forrás: agroinform.hu

Kapcsolódó cikkek

Idén is versenybe szálltak a minőségi pálinkák

2023. február 07. 19:30
A magyar pálinka kivívta magának a sikereket, nem véletlen, hogy az egyes számú hungarikumként tartjuk számon – mondta Nagy István a 13. Quintessence Pálinka- és Párlatverseny díjátadó gáláján.
 
A miniszter kiemelte, hogy a debreceni esemény a Kárpát-medence legnagyobb pálinkaversenye. A megmérettetésen használt 100 pontos bírálói rendszer széles és mély lehetőséget ad a pálinkák és párlatok közötti különbségtételre, a legjobb minták kiválasztására. A versenyre nevező kereskedelmi főzdék, bérfőzdék, bérfőzetők és főzőmesterek, magánfőzök kiváló minőségű pálinkákkal és párlatokkal neveztek idén is, méltón képviselve mindazt, amit a verseny neve, a Quintessence szó jelent – legjava, a lényege, a netovábbja valaminek – tájékoztatta az Agrárminisztérium az Agro Naplót.

Éhen halunk, vagy megmentjük a méheket? – az EU új tervvel állt elő

2023. január 26. 12:38
Meg kell állítani a beporzók számának csökkenését.
 
A méhek és más beporzók számára az EU végrehajtó szerve olyan útvonalakat határozott meg, amelyeken élelem és menedék után kutatva zavartalanul röpülhetnek Európa-szerte - írta meg a napi.hu
 
Meg akarják menteni a növénytermesztés szempontjából létfontosságú rovarokat a kihalástól
A Reuters szerint jelenleg minden tizedék méh- és pillangófajt, valamint minden harmadik zengőlégyfélét a kihalás veszélye fenyegeti.