A megyei kórház minden dolgozóját sütire és kávéra várják egy salgótarjáni cukrászdában

2020. március 26. 08:08
Együttérzéssel és némi szívességgel szeretnék meghálálni az egészségügyben a mostani helyzetben is hősiesen helytálló dolgozók munkáját.

A koronavírus járvány kirobbanása óta egymást érik a nemes felajánlások az egészségügyben megnövekedett feladatokkal szembesülő, hősiesen helytálló dolgozók felé.

Zebegényi szállásadók jótékonysági akciója az egészségügyben dolgozóknak
Amennyire nekünk szükségünk van a levegőre és tüdőnkre most, úgy lesz ápolóinknak, orvosainknak is szükségük egy óriási lélegzetvételre, amikor túl vagyunk a koronavírus járvány okozta krízishelyzeten.

Ezúttal a Salgótarján városközpontjában működő Tavaszi Cukrászda szólította meg a Szent Lázár Megyei Kórház kollektíváját Facebook bejegyzésében.

“Kedves Szent Lázár Megyei Kórház dolgozói!

Ebben a nehéz időben még nagyobb szükség van az Önök áldozatos munkájára! Ezt máshogy nem tudjuk meghálálni csak együttérzéssel, némi szívességgel. Ezért egyik nagyon kedves vendégünk, Szilágyi Szabolcs meghívja Önöket cukrászdánkba egy kávéra – bárkit, aki a kórházban dolgozik. Ehhez a nemes gesztushoz szeretnénk mi is hozzá járulni mert, egy jó kávé akkor az igazi , ha egy finom sütit is ehetsz hozzá!

Kedves dolgozók, ha egy kis idejük engedi, jöjjenek be hozzánk a Tavaszi Cukrászdába, szeretettel várjuk Önöket!”

 
sokszinuvidek.24.hu

Kapcsolódó cikkek

Ne maradjon ki! Legyen az „Egészséges munkahelyek” kampány partnere most

2016. július 12. 09:31
Szervezete széles közönség előtt szeretné népszerűsíteni a vállalati társadalmi felelősségvállalást és a munkahelyi biztonságot és egészségvédelmet, és hasonló szellemiségű nemzetközi csoportokkal kíván hálózatot építeni?

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot

2019. július 19. 10:55
Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot - derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokból adódna.