Debreceni BMW-gyár: klasszikus juttatásokkal és kedvezményes autókkal csábítják a leendő dolgozókat

2024. január 16. 17:24
A BMW Group Gyár Debrecen munkavállalóinak 2024-től nyílik először lehetőségük kedvezményes céges autóbérlésre. A cég 140 új munkatársát először egy négycsillagos hotelbe, majd az üzem csúcstechnológiás, mintegy hétezer négyzetméter területű képzési központjába vitték. A leendő kollégák teljesítménybónuszt, cafeteriát, SZÉP-kártyát és munkába járási támogatást kapnak, miközben igénybe vehetik az üzem fizikoterápiával és belgyógyászattal rendelkező egészségközpontját is.
Debreceni BMW-gyár: klasszikus juttatásokkal és kedvezményes autókkal csábítják a leendő dolgozókat
A debreceni BMW-gyár munkavállalóinak 2024-től nyílik először lehetőségük kedvezményes céges autóbérlésre. - Fotó: BMW Group 
 
„A BMW Group Gyár Debrecen munkavállalóinak 2024-től nyílik először lehetőségük kedvezményes céges autóbérlésre, mely egy nagyszerű lehetőség dolgozóink számára” – írja közösségi oldalán a társaság. A poszt szerint néhány napja átadták az első ilyen kocsit egyik munkatársuknak, ami mindenki számára emlékezetes pillanat volt. „Ha te is szeretnél ilyen exkluzív lehetőségekhez jutni és egy prémiumautó-gyártó cégnél dolgozni, látogasd meg karrieroldalunkat” – teszik hozzá.
 
Klinikája és saját mentőautója is lesz a BMW-gyárnak 
A portál 15 oldalon keresztül sorolja a nyitott debreceni pozíciókat, amelyekből összesen 73 volt a cikk írásakor. Szekeres Áron, a BMW Group Gyár Debrecen HR-marketing és toborzási vezetője a Dehirnek korábban arról beszélt, hogy hatalmas hangsúlyt fektetnek a kollégáik egészségének a megőrzésére.
 
„Hiszünk abban, hogy egy egészséges, boldog dolgozó fogja azt a prémiumminőségű terméket legyártani, amit a vevőink meg szeretnének vásárolni. Éppen ezért például a kantinunk éttermi szintű étkezde lesz, ahol a kollégák a munkáltató által támogatott, alacsony áron tudnak majd megebédelni vagy élelmet vásárolni. Az egészségközpontunkat úgy kell elképzelni, mint egy saját belső klinikát: fizikoterápiával, belgyógyászattal, orvosokkal, nővérekkel. A BMW Group Debrecen saját mentőautóval rendelkezik, és a felkészült egészségügyi csapat perceken belül ellátást tud nyújtani baj esetén. Emellett természetesen a klasszikus juttatások már most elérhetők, így például 
  • a teljesítménybónusz, 
  • a cafeteria, 
  • a SZÉP-kártya és 
  • a munkába járási támogatás” 
– sorolta Szekeres. 
 
A hajdúsági cég másik posztjában a beavatásról számol be: „140 új munkatársunknak először a négycsillagos Mercure Hotel Debrecen termeiben meséltünk vállalatunkról és a debreceni tervekről, majd a gyár vadonatúj képzési központja felé vettük az irányt, ahol nemcsak egy iX modellel ismerkedhettek meg, de portréfotók is készültek róluk.”
 
Csúcstechnológiás komplexumban készítik fel a debreceni BMW-gyár dolgozóit
A képzési központban nemcsak a duális képzésben részt vevő diákok szereznek gyakorlatot, de a kollégákat is ebben a csúcstechnológiás, mintegy hétezer négyzetméter területű komplexumban készítik fel a legmodernebb BMW-gyárban rájuk váró munkára. 
 
„A kötelező alaptréningek, nyelvi és soft skill képzések mellett tucatnyi szakmai felkészítőkurzust tartunk itt: hetente vannak robotikaworkshopok és PLC-tréningek, míg nagyfeszültség-biztonsági kurzusokat havonta szervezünk szimulációs gyakorlatokkal” – tudatta szintén bejegyzésben a BMW Group Debrecen. 
 
Tavaly novemberben állt munkába az ezredik BMW-dolgozó Debrecenben, a teljes létszámot – 1500 főt – ez év végéig szeretnék elérni a vezetők, hogy az első próbagyártás gond nélkül el tudjon indulni szeptemberben.
 
Debrecenben debütál az iFactory
A debreceni lesz az első igazi iFactory-alapú üzem a német prémiummárka életében, így egyben a legmodernebb is. Jövőre itt debütál és gördül le a gyártósorról a tisztán elektromos meghajtású Neue Klasse első modellje is.
 
Az iFactory-stratégia egyet jelent a teljes termelési hálózatot felölelő, abszolút gyártási szaktudással. Egyik fontos alappillére a minden részletre kiterjedő digitalizáció, amely holisztikus megközelítés mentén emeli új dimenzióba a szakemberek, a gyártási folyamatok és az intelligens rendszerek közötti interakciót, miközben optimalizálja a sorozatgyártás fázisait, és támogatja a hozzáértők munkáját. Alkalmazása három területre terjed ki:
  • adattudomány, 
  • mesterséges intelligencia és 
  • virtualizáció.
forrás: vg.hu

Kapcsolódó cikkek

Máris átalakítják azt a hajdú-bihari próbaprogramot, amelyre az egész orvosi ügyeleti reformot alapozzák

2023. január 16. 13:11
A megye a pilotprogamban működtetett 24 ügyeleti pontjából az átalakítás után mindössze 10 olyan marad, ahol délután négytől este tízig lesz orvos. 
Átalakítják Hajdú-Biharban azt az orvosi ügyeleti próbaprogramot, amire az országos rendszer újraszervezését alapozták volna – írja a Népszava.Szabad Zoltán, hajdú-bihari háziorvos, a Magyar Orvosok Szakszervezetének elnöke a lappal közölte, január végéig meghosszabbították a OMSZ Hajdú-Bihar vármegyei próbaprogramját. Mint mondta, meglepte őt, hogy ebben a megyében is váltanak és megint új ügyeleti rendszert léptetnek majd életbe. 

Lerohanták a magyarok Szlovéniát: súlyos pénzeket spórolhatnak a bevásárlóturisták

2023. március 08. 13:15
Aki csak teheti, a délnyugati határszélen Szlovéniába jár bevásárolni. Gyakorlatilag a húson kívül majdnem minden olcsóbb. De már egy tankolással is ezreket spórolhatunk. A HelloVidék körképe következik.
 
A KSH adatai alapján egy év alatt, 2022 januárjához képest az élelmiszerek ára 44 százalékkal emelkedett, ezen belül leginkább a kenyér (80,6 százalék), a tojás (79,4 százalék), a vaj és vajkrém (76,6 százalék), a sajt (76,1 százalék), a tejtermékek (75,8 százalék), az édesipari lisztesáru (73,8 százalék) drágult, de a sort folytathatnánk tovább. Nem meglepő, hogy egyre több magyar fogja vissza a bevásárlasait. Friss KSH-s adat, hogy az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelembena a forgalom volumene tavalyhoz képest 4,8%-kal csökkent. (Az élelmiszer-kiskereskedelem 76%-át adó élelmiszer jellegű vegyes üzletek értékesítési volumene 6,7%-kal kisebb lett, míg az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzleteké 0,3%-kal emelkedett.) Elnézve a bődületes hazai áremelkedést, ne csodálkozzunk hát azon, hogy az utóbbi időszakban felélénkült a bevásárlóturizmus, egyre több magyar jár át a szomszédos országokba tankolni vagy a kinti élelmiszerboltokba vásárolni.