Mostantól telefonon is intézheti adóügyeit

2016. június 06. 10:09
Új lehetőséggel bővült a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere, a minősített adózók már telefonon is kérhetnek információt, illetve tehetnek észrevételt besorolásukkal kapcsolatban.

A (Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az első adózói minősítés eredményéről mintegy 560 ezer cégbejegyzésre kötelezett, illetve áfa-regisztrált adóalanynak küldött értesítést május elején. A telefonos rendszer használatához csak egyedi ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges, amelyet papíralapú nyomtatványon vagy elektronikusan, ügyfélkapun keresztül is lehet kérni. A minősítéssel kapcsolatban érdeklődni a 06-40/20-21-22-es telefonszámon lehet, a PIN kód megadása után.

telefonáló gazda

Május eleje óta csaknem kétezer adózói hívás érkezett – fotó: Shutterstock

A NAV tájékoztatása szerint többségében a megbízható adózói minősítés feltételeiről, illetve korábbi végrehajtási eljárásokról kértek információkat az adózók. Az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszer lehetővé teszi, hogy az adózók egyedi azonosítás mellett intézhessék konkrét adóügyeiket. Jelenleg 17 ügycsoportban biztosított az ügyintézés, mód van például a bevallások telefonos javítására, a folyószámla adatok lekérdezésére, egyeztetésére, az adóhatóságnál nyilvántartott adatok változásának bejelentésére.

Forrás: agroinform.com

Kapcsolódó cikkek

Vegyészek segítenek az ápolóknak

2019. szeptember 11. 08:01
 
Az egészségügyi szakdolgozók ma egy fillérrel sem keresnek többet, mint a júliustól életbe lépett állítólagos béremelés előtt – állítja a Vegyipari Dolgozók Szakszervezetének (VDSZ) elnöke hozzájuk is eljuttatott bérpapírok alapján.

Vidékfejlesztési Kormánybizottság

2021. február 15. 09:06
A miniszterelnök vezetésével, és az agrárminiszter részvételével működő Vidékfejlesztési Kormánybizottság célja, hogy erősítse a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart, az agráriumhoz közvetlenül és közvetve kapcsolódó iparágakat, térségeket és közösségeket.