Mostantól telefonon is intézheti adóügyeit

2016. június 06. 10:09
Új lehetőséggel bővült a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere, a minősített adózók már telefonon is kérhetnek információt, illetve tehetnek észrevételt besorolásukkal kapcsolatban.

A (Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az első adózói minősítés eredményéről mintegy 560 ezer cégbejegyzésre kötelezett, illetve áfa-regisztrált adóalanynak küldött értesítést május elején. A telefonos rendszer használatához csak egyedi ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges, amelyet papíralapú nyomtatványon vagy elektronikusan, ügyfélkapun keresztül is lehet kérni. A minősítéssel kapcsolatban érdeklődni a 06-40/20-21-22-es telefonszámon lehet, a PIN kód megadása után.

telefonáló gazda

Május eleje óta csaknem kétezer adózói hívás érkezett – fotó: Shutterstock

A NAV tájékoztatása szerint többségében a megbízható adózói minősítés feltételeiről, illetve korábbi végrehajtási eljárásokról kértek információkat az adózók. Az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszer lehetővé teszi, hogy az adózók egyedi azonosítás mellett intézhessék konkrét adóügyeiket. Jelenleg 17 ügycsoportban biztosított az ügyintézés, mód van például a bevallások telefonos javítására, a folyószámla adatok lekérdezésére, egyeztetésére, az adóhatóságnál nyilvántartott adatok változásának bejelentésére.

Forrás: agroinform.com

Kapcsolódó cikkek

Jelentős eredmények az idei ILO Konferencián

2022. július 04. 09:13
Ismét személyes részvétellel ülésezett a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet (ILO) normaalkotó szerve a Nemzetközi Munkaügyi Konferencia (ILC). Az ülésre 2022. május 30. napja, illetve 2022. június 10. napja között került sor. Dr. Kéri Ádám, a LIGA delegáltja beszámolója.

Alternatív tápanyag-utánpótlás

2016. május 06. 09:18
Célzott technológiák a mezőgazdaság szolgálatában.