Tulajdonost válthat a Yettel, a GVH-nál jár az ügy
2023. november 30. 16:23
Összefonódási kérelem érkezett be a GVH-hoz, hogy a korábbi hírekben szereplő arab távközlési cég tulajdonába kerülhessen a Yettel – szúrta ki a 24.hu.

Címlapkép forrása: MTI Fotó/Róka László
Az összefonódási bejelentést november 28-án kapta meg a GVH a versenyhivatal oldalán fellelhető dokumentum szerint.
Egy augusztusi részvény adásvételi szerződés értelmében az Emirates Telecommunications Group 50% plusz egy részvényt szerezne a PPF Telecom Groupban, amivel a Yettel fő tulajdonosa lehet az arab távközlési cég. Az abu-dzabi székhelyű távközlési csoport akkor kötelező érvényű megállapodást írt alá a PPF csoporttal irányító részesedés megszerzésére a cseh távközlési vállalat bolgár, magyar, szerb és szlovák érdekeltségeire vonatkozóan (de a cseh tevékenységre nem), amelyek PPF Telecom név alatt futnak.
A PPF Telecom magában foglalja a Yettel Bulgaria, a Yettel Hungary, a Yettel Serbia és az O2 Slovakia szolgáltatási tevékenységét, valamint a Cetin és az O2 Networks infrastruktúra vállalatokat, amelyek jelenleg a szolgáltató cégektől különválva működnek. A tranzakció értéke 2,15 milliárd euró lehet.
A PPF Telecom Group még 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenortól a hazai Telenor Magyarországot, amelyet tavaly Yettelre nevezett át és márkázott újra - emlékeztet a 24.hu.
forrás: portfolio.hu
Kapcsolódó cikkek
Varga Mihály: az adóátalakítás a gazdaságfehérítés kulcsa
2023. november 22. 13:04
Az adóátalakítás a gazdaságfehérítés kulcsa, a kormány a közterhek emelése helyett a hatékony behajtásukra összpontosít – idézte az MTI a pénzügyminiszter Nézőpont Intézet keddi (nov.21.) rendezvényén elmondott szavait.
Mentális problémák tömkelege gyötri a Z generációt
2024. július 09. 15:56
Az úgynevezett "zoomerek" naponta átlagosan 4 és fél órát töltenek a mobiltelefonjuk képernyője fölé görnyedve, ebből adódóan körükben 89 százalékkal nagyobb a mentális betegségek aránya, mint a régió többi lakosának körében – derült ki egy kutatásból. Az Economx podcastjában Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője arról is beszélt, hogy milyen előítéleteknek mond ellent a Z generáció.