Kapcsolódó tartalmak: márka

Hír: Az édességeknél magas a gyártói márkák részaránya

2016. március 22. 07:44
 
A magyar édesipar kezd magára találni, de attól még messze van, hogy régi fényét visszanyerje. Márpedig az édesiparnak– globális szinten is – rengeteg új feladatot kell megoldania. A hatalmas választék miatt ma már csak a legkülönlegesebb termékekkel lehet kiemelkedni. A magyar édesipar képes megfelelni a kihívásoknak, de ehhez nagy szüksége lenne a szakképzett munkaerő megtartását célzó támogatásokra is – többek között ez hangzott el a Magyar Édességgyártók Szövetségének húsvéti sajtótájékoztatóján.

Hír: Rosszabb áru a magyaroknak: az EU nem megy neki a multiknak

2017. február 23. 07:37
 
Jelenleg nincs arra lehetőség, hogy az Európai Unió fellépjen a nagy élelmiszergyártók ellen amiatt, mert egyes tagállamokban azonos márkanév alatt különböző minőségű termékeket forgalmaznak - nyilatkozta a Magyar Időknek Vytenis Andriukaitis egészségügyért és élelmiszer-biztonságért felelős uniós biztos.