A Nestlé megszabadulhat csokoládé-üzletágának egy részétől

2018. január 12. 09:06
Megválna amerikai csokoládé-üzletágától a Nestlé, a világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata jelenleg vevőket keres az akvizícióra, amely akár a 2,5 milliárd dollárt is elérheti - számolt a Privátbankár.hu a Reuters híre alapján.

Jelenleg az olasz Ferrero tűnik a legesélyesebb jelöltnek, a források szerint ugyanis a a cég már jó ideje térnyerést fontolgat az amerikai piacon, ennek jegyében tavaly már felvásárolt két amerikai édességgyártót (Ferrara, Fannie May) - írta a portál.

A döntés már a következő napokban megszülethet. A hírek szerint a Ferrero legutóbbi ajánlata már a 2,5 milliárd közelébe került, ezzel megpróbálva előnyt szerezni az amerikai Hershey-vel szemben. A sikeres akvizícióval a Ferrero a harmadik legnagyobb édességgyártóvá válna az Egyesült Államokban, a Mars és a Hershey után.

Nestlé júniusban jelenttete be, hogy változtat stratégiáján, több új terméket is piacra dob, miközben globális édességgyártóitevékenysége továbbra is megmarad (így például továbbra is kezében marad a KitKat és az Aero).

 

napi.hu

Kapcsolódó cikkek

97 milliárd előleget fizettek ki eddig a gazdáknak

2017. november 02. 08:00
Eddig 97 milliárd forint idei támogatási előleget fizetett ki a gazdálkodóknak a Magyar Államkincstár – mondta a Magyar Államkincstár elnökhelyettese kedden Budapesten sajtótájékoztatón – közölte az MTI.  

„A fogyasztói szemléletformálás egy izgalmas evolúciós folyamat”

2017. augusztus 18. 09:25
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal 2016 júliusában indult, az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programjának fókuszában az élelmiszerláncban szükségtelenül keletkező élelmiszerhulladékok megelőzése áll. A programról – amelynek legfontosabb célkitűzése a fogyasztói szemléletformálás – Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.