Európa-szerte több mint 100 partner kötelezte el magát az „Egészséges munkahelyet minden életkorban!” kampány mellett.

2016. június 23. 08:02
A hivatalos kampánypartnerek első hulláma már csatlakozott a 2016–2017-es „Egészséges munkahelyet minden életkorban!” kampányhoz, amely a fenntartható munkavégzésre és az egészséges időskorra összpontosít. A kampányhoz csatlakozva a szervezetek példát mutathatnak és élen járhatnak a munkahelyi kormenedzsmentre vonatkozó gyakorlati megoldások megvalósításában. A kampánypartnerek előnyükre fordíthatják a nagyobb láthatóságot, a kampányeszközöket és -anyagokat, a hálózatépítést és a kölcsönös tanulást.

A kampány médiapartnerei segítenek a kampány és a kampányüzenetek népszerűsítésében, eseményeket szerveznek, és bátorítják a nevezéseket a Helyes Gyakorlat Díjakra.

A kampány tervei szerint a partnerek második hulláma 2016 őszén fog csatlakozni. Az EU-OSHA arra bátorítja az érdekelt feleket, hogy 2016 szeptemberéig online nyújtsák be jelentkezésüket.

Olvassa el a sajtóközleményt

Legyen a kampány hivatalos partnere! 

Legyen a médiapartnerünk! 

„Egészséges munkahelyet minden életkorban!” – Hivatalos kampányoldal 

A linkek megtalálhatóak : https://osha.europa.eu/hu/highlights/over-100-partners-across-europe-committed-healthy-workplaces-all-ages

Forrás: osha.europa.eu

Kapcsolódó cikkek

A foglalkoztatás kockázatos, de mennyire?

2018. augusztus 21. 08:52
Újabb példa arra, hogy embereket foglalkoztatni kockázatos. Még olyan munkakörökben is, amik első ránézésre nem tűnnek veszélyesnek.

„Tökéletlenül tökéletes” a Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

2017. május 05. 08:14
Népszerű a Tesco „Perfectly Imperfect” kezdeményezése a magyar vásárlók körében, így április közepétől 8 újabb, így összesen már 20 áruházban érhető el az esztétikai hibás, ám minőségileg kifogástalan zöldség-gyümölcs kínálat. A 2017 januárjában indított pilot projekt egyik fő célja, hogy az áruházlánc termelői oldalon is segítsen csökkenteni az élelmiszer-pazarlást.