Hatalmas támogatáshoz jutott a magyar csokigyár: erre költik a pénzt

2020. szeptember 15. 08:31
A beruházásban új, 2300 négyzetméteres üzemcsarnok épül. A hagyományos receptek felhasználásával és termékbővítéssel ma 265 -féle édességet készítenek és még legalább 25 bevezetése szerepel a terveik között.
Hatalmas támogatáshoz jutott a magyar csokigyár: erre költik a pénzt

A kormány 282 millió forinttal támogatja a Szerencsi Bonbon Kft. csaknem 600 millió forintos beruházását, amellyel 130 munkahelyet sikerül megmenteni a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei településen - közölte a külgazdasági és külügyminiszter hétfőn, a támogatási okirat átadása alkalmából tartott ünnepségen Szerencsen. Szijjártó Péter elmondta:

Úgy vélte, a szerencsihez hasonló modernizációs beruházások hosszú távra meghatározhatják egy-egy vállalkozás jövőjét. Mindemellett a fejlesztés hozzájárul a térség fiataljainak helyben tartásához, illetve visszacsábításához is - közölte a miniszter.

Takács István, a Szerencsi Bonbon Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy a társaságot az egykori, 1923-ban alapított Szerencsi Csokoládégyár által készített és közkedveltté tett termékek átörökítésére, megmentésére hozták létre.

Hangsúlyozta, a Nestlé Hungária Kft. jóvoltából édességeiket tavaly óta ismét a Szerencsi márkanév alatt hozhatják forgalomba.

 

hellovidek.hu

Kapcsolódó cikkek

Profi kertészek filléres trükkje: 5 zöldség, amit egy pohár vízben is termeszthetünk

2020. június 16. 07:41
Vannak, akik nem szívesen bajlódnak a kertészkedéssel mert úgy gondolják, hogy a hosszú órák a kertben nem mindig gyümölcsözőek és a szupermarketekben pillanatok alatt beszerezhető minden konyhai alapanyag. Sokan nem tudják, hogy ennél egyszerűbb módszer is létezik vetőmagok, hosszadalmas bevásárlások és drága csodaszerek nélkül is. A HelloVidék összegyűjtött öt növényt, amit kis munkával is könnyedén szaporíthatunk otthonunkban.

Nemcsak a fogyasztók pazarolnak

2019. január 31. 08:32
Az élelmiszer-pazarlás, angolul food waste, az utóbbi években népszerű fogalommá vált. A legtöbb szakértő a fogyasztók és a kereskedelem pazarló magatartásával foglalkozik, holott a fogyasztók után a második legtöbb veszteséget a feldolgozóipar termeli.