Hatodszorra kerül a MagyarBrands díj a Magyar Mezőgazdasághoz

2021. október 13. 08:42
Az idén 30 éves Magyar Mezőgazdaság Kft. a „Magyar Mezőgazdaság” márkájával a „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában elnyerte a megtisztelő MagyarBrands 2021. díjat.
Hatodszorra kerül a MagyarBrands díj a Magyar Mezőgazdasághoz

A fennállásának három évtizedét ünneplő Magyar Mezőgazdaság Kft. Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadója. Tíz rendszeresen megjelenő lapja teljesen lefedi a mezőgazdasággal foglalkozók körét, a kistermelőktől kezdve a nagygazdaságokban döntéshozó pozícióban lévő szakemberekig, vezetőkig.

Mint Magyarország legnagyobb agrárszaklap kiadója, 10 rendszeresen megjelenő heti és havilappal és egy komoly látogatottsággal bíró hírportállal rendelkezünk. Mindent megteszünk azért, hogy kiszolgáljuk a hiteles, szakmai tájékozódásra éhes magyar gazdatársadalmat.

 

Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Práger Ádám online- és marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.)
Inzám Andrea Brand manager (Brand Content Kft.) és Práger Ádám online- és marketingvezető (Magyar Mezőgazdaság Kft.)
Fotó: Kárpáti Eszter
A digitálisan is elérhető szaklapok mellett a Magyar Mezőgazdaság márkához tartozik a jelentős látogatottsággal bíró www.magyarmezogazdasag.hu hírportál is, melyen naponta hírt adunk az agráriumban történtekről, illetve jelen vagyunk a jelentősebb közösségi médiafelületeken is, mint a Facebook, Instagram és a Linkedin.

 

A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.

 

 
Fotó: Kárpáti Eszter
A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.

 

A Szakmai Bizottság döntése alapján a Magyar Mezőgazdaság Kft. MAGYARBRANDS díjas, KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít a hazai agrármédiák között.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.

A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

„A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.”

Serényi János
MagyarBrands program elnöke

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Kapcsolódó cikkek

A gazdáknak védelemre van szükségük a koronavírus okozta agrárpiaci válsághelyzetben

2020. szeptember 03. 09:55
A koronavírus járvány egyértelműen megmutatta, hogy az európai polgárok szemében felértékelődött az élelmezésbiztonság kérdése. A magyar gazdákra a nehéz helyzetben is lehet számítani, hiszen még a rendkívüli körülmények között is biztosított a magyar emberek élelmiszerellátása - mondta Nagy István agrárminiszter az uniós mezőgazdasági miniszterek szeptember 1-jei informális ülésén a Koblenzben.

Ezerarcú bioetanol: így lehet a kukoricából gyógyír a járvány idején

2020. március 27. 08:02
A kukorica bioetanol célú felhasználása messze többről szól, mint bioüzemanyag-gyártásról, CO2-csökkentésről. Az ipari feldolgozás példátlan mértékben stabilizálta a növény árát, miközben tucatnyi terméket bocsát a vegyipar, a gyógyszeripar, az élelmiszer- és a takarmányipar rendelkezésére. Az euractiv.com-on megjelent egy írás, amelyben egy magyar szakértő, Szabó Zoltán beszél arról, hogy a bioüzemanyag-gyárak azon dolgoznak, hogy a kapacitásaik nagyobb hányadát fordítsák kézfertőtlenítő előállítására. Az Agrárszektor megkérdezett néhány szakembert a témában.