Élelmiszer-pazarlás elleni kampányt indítottak a multik

2018. október 09. 09:32
Nélkülözőknek készített élelmiszercsomagok összeállítására, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására indított kampányt a Tesco és a Nestlé.

Az Élelmiszerbank tevékenységét október 4. és 17. között félkész ételek, állateledelek, kávék és édességek megvásárlásával lehet támogatni. Az egyesület a befolyt összeget élelmiszercsomagok összeállítására és nehéz körülmények között élő családokhoz való eljuttatására fordítja - írta a Don't Waste It

Az élelmiszermentő programban országszerte több mint 150 áruház vesz részt, így egyrészt segítik az áruházak környékén élő rászorulókat, másrészt küzd az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentéséért. 2014 szeptemberétől idén augusztus végéig a Tesco Magyarországon összesen több mint 15 130 tonna élelmiszert – ami közel 38 millió adag ételt jelent – adományozott ebben a formában.

nepszava.hu

Kapcsolódó cikkek

Sokat tehet a HR a magyar agráriumért

2018. augusztus 08. 08:22
A régió egyik legnagyobb agrár-élelmiszeripari cégcsoportja a Bonafarm Csoport felsővezetői körének és a HR szervezet fejlesztését vezette az elmúlt 2 évben, ez év áprilisától a vállalati tréning szolgáltatások Közép-Európai kiterjesztésén dolgozik. Hajnal Gézával, az X-SIGHT Vezetési Tanácsadó Kft. cégvezető partnerével beszélgettünk a HR helyzetéről a magyar agráriumban. Hajnal Géza előadóként vesz részt az őszi agroHR konferencián.

A háztartások évente 100 milliárd forint értékű élelmiszert dobnak ki

2016. november 21. 11:24
Tudatos vásárlással és ésszerű tárolással évi 100 milliárd forint értékű élelmiszert menthetnék meg a kidobástól - mondta a Földművelésügyi Minisztérium (FM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára a „Maradék nélkül: a NÉBIH az élelmiszerpazarlás ellen” elnevezésű kampányának nyitókonferenciáján.