Itt a harmadik közösségi komposztáló Budapesten

2021. március 26. 07:46
A Tabán és a Szent István park után, a Városmajorban jött létre Budapest harmadik közösségi komposztálója, adta hírül a Főkert.
Itt a harmadik közösségi komposztáló Budapesten

Facebook oldalán számolt be a FŐKERT arról, hogy a Városmajori Komposztbarátok csoport kezdeményezésére és közreműködésével létrehozták a főváros új közösségi komposztálóját.

 

Az utóbbi időben ez már a harmadik ilyen hely, az elmúlt időszakban a Tabánban és a Szent István parkban is hoztak létre közösségi komposztálókat. A másik két helyszínhez hasonlóan itt is kihelyezték a komposztálás szabályait összefoglaló táblákat.

A Városmajori Komposztbarátok internetes csoportjában már érkeznek is a kérdések, amelyek például arra irányulnak, hogy a déligyümölcsök, citrusok héját el lehet-e helyezni a komposztálóban.

komposztálásról és annak fontosságáról mi is gyakran írunk, és buzdítunk arra minden érdeklődőt, hogy valamilyen formában próbálja meg komposztálni az otthonában keletkező zöld hulladékot, hiszen ezzel nem csak a hulladék mennyiségét lehet csökkenteni, de hozzájárulhatunk egy fenntarthatóbb jövőhöz is.

 

A Szent István park közösségi komposztálója

Budapest első közösségi komposztálója a Tabánban

További infókat a közösségi komposztálásról a humusz.hu oldalon találtok.

Forrás: greendex / www.fataj.hu

Kapcsolódó cikkek

3,56 milliárd forint támogatást kap beruházásához a Master Good

2016. március 21. 08:14
A kormány 3,56 milliárd forint támogatással járul hozzá a baromfitenyésztéssel és -feldolgozással foglalkozó Master Good cégcsoport vágóhídját és feldolgozóüzemét bővítő, a vállalat exportkapacitását növelő 8,9 milliárd forintos beruházáshoz, a fejlesztés 500 új munkahelyet hoz létre Kisvárdán - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Budapesten sajtótájékoztatón.

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot

2019. július 19. 10:55
Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot - derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokból adódna.