Máris visszavonta a Mezőhegyesi Ménesbirtok a golfpályatervezős közbeszerzést

2019. május 29. 10:30
Lázár nyilatkozatának máris meglett a következménye.

Mint arról beszámoltunk, 800 millió forintos közbeszerzést írtak ki a Mezőhegyesi Ménesbirtokon tervezett beruházások tervezésére és előkészítésére, eszerint a birtokon termálvizes fürdő, 4 csillagos szálloda, lelátós prémium lovarda, verseny kézilabda-pálya, két kosárpálya, két squashpálya, edzőterem, fitneszterem, wellnessrészleges konferencia- és rendezvényterem, golfklub és kisvasút is épülne, miközben egyébként az utóbbi hónapokban 70 embert küldtek el a cégtől.

Lázár János, a ménesbirtokot kormánybiztosként felügyelő politikus a sajtóban reagált a közbeszerzés hírére, mint fogalmazott, "a ménesbirtok menedzsmentjénél elgurult a gyógyszer", a közbeszerzésről ő nem tudott, így a kiírásának személyi következményei lesznek és azonnali hatállyal vissza is vonja a közbeszerzést.

Nem sokkal Lázár nyilatkozatának megjelenése után a mezőhegyesi Nemzeti Ménesbirtok és Tangazdaság Zrt. menedzsmentje közleményt adott ki, amelyben azt írták:

"A menedzsment, Lázár János kormánybiztos utasítására visszavonja az elektronikus közbeszerzési rendszerben 2019. 05. 28-án EKR000530842019 számon megjelent, 800 millió forintos keretösszeggel meghirdetett tervezési feladatokra irányuló közbeszerzési eljárását."

Személyi változásokról egyelőre nem írtak.

 

hvg.hu

Kapcsolódó cikkek

A Tradicionális ételek a modern közétkeztetésben verseny eredménye

2016. március 04. 09:01
Tizenkettő, az ország különböző pontjáról érkező közétkeztető csapat mérte össze tudását tegnap a Hungexpon megrendezett V. Országos KözÉtkeztetői Szakácsverseny (OKÉS) döntőjében. A "Tradicionális ételek a modern közétkeztetésben” témában meghirdetett versenyen végül a Sodexo Magyarország Kft. miskolci csapata vehette át az aranyérmet.

Az X-esek viszik a hátukon a cégvilágot

2019. július 19. 10:55
Az 1965 és 80 között született X generáció rendületlenül őrzi vezető szerepét a magyar vállalkozások körében, gyakorlatilag 20 éve cipelik a vállukon a cégvilágot - derül ki az Opten és az Emocionális Marketing Kft. közös kutatásából. Ez a másik oldalon azt jelenti, hogy az egyébként nyitottnak, innovatívnak és kreatívnak leírt Y generáció vállalkozó kedve mégsem olyan jelentős, mint ami ezekből a tulajdonságokból adódna.