Minősített minőség – A Magyar Mezőgazdaság a legkiválóbb márkák között!

2019. június 05. 07:44
Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal nyerte el – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként ‒ a Business Superbrands, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands díjakat!
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, valamint példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

 

A nemzetközi program keretében a nagyközönség számára ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegyek, a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek a díjazásban.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyanokat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

 

 
 
A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

 

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar MezőgazdaságKIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy az imént említett minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Kapcsolódó cikkek

A nyugati bérek 35-39 százalékán a hazai keresetek

2021. március 10. 07:17
A 2020-as év szintjén közepes a hazai felzárkózás a mezőnyben, a decemberi adatokkal viszont egész jól állunk a térségben.

Nem úszhatják meg a cégek a béremelést

2019. április 30. 08:14
A rendelkezésre álló munkaerő-tartalék jelenlegi összetétele mellett a foglalkoztatási ráta legfeljebb szakpolitikai intézkedésekkel, esetleg a regionális eltérések szűkítésével javítható. A munkaerőpiac telítettsége a béremelés és a termelékenységet javító beruházások irányába tereli a vállalati döntéshozókat – így kommentálták az MTI-nek nyilatkozó elemzők a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) ma nyilvánosságra hozott foglalkoztatási adatait.