Minősített minőség – A Magyar Mezőgazdaság a legkiválóbb márkák között!

2019. június 05. 07:44
Idén a Magyar Mezőgazdaság márka „zsinórban” már harmadik alkalommal nyerte el – a hazai agrármédia cégek közül egyedüliként ‒ a Business Superbrands, valamint a kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands díjakat!
A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, valamint példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

 

A nemzetközi program keretében a nagyközönség számára ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegyek, a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek a díjazásban.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A MagyarBrands program kiváló magyar vonatkozású márkákat díjaz, olyanokat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.

 

 
 
A szakértői bizottság összetett szempontrendszer alapján díjazta a „Magyar Mezőgazdaság” márkájának hírnevét, tradícióját, hazai és külpiaci aktivitását, értékteremtő képességét, misszióját és társadalmi felelősségvállalását, a cég stabil piaci helyzetét, a márka megbízhatóságát, valamint folyamatos innovációit a hazai agrármédiában.

 

A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.

A szakmai bizottság döntése alapján a Magyar MezőgazdaságKIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai top márkák egyike.

Hisszük, hogy az imént említett minősítések, melyeket a Magyar Mezőgazdaság márka idén is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

Köszönjük Olvasóink és Partnereink folyamatos bizalmát!

Horváth Roland
marketingvezető
Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: 
magyarmezogazdasag.hu

Kapcsolódó cikkek

Kereseti csúcstartók és sereghajtók – friss KSH-adatok

2019. május 31. 09:35
2019. márciusban a bruttó átlagkereset 367 200 forint volt, 10,2 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. 2019. január–márciusban a bruttó átlagkereset 352 200 forint, a nettó átlagkereset 234 200 forint volt, mindkettő 11,0 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva, közölte a KSH.

Cafeteria 2019. – lehetőségek és buktatók

2019. február 27. 10:34
 Mint az ismeretes a személy jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény (továbbiakban: Szja tv.) 2019-es módosítása jelentősen szűkítette a cafeteriarendszerben adható juttatások körét. Az új szabályok alkalmazása a mindennapi gyakorlatban számos kérdést vet fel, így a jelen cikkben két cafeteriajuttatás lehetőségeit és buktatóit járjuk körbe – írja az mkvkok.hu.