Prémium termékekkel népszerűsítik a magyar élelmiszereket Kínában

2018. november 07. 09:53
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban, a Kínai Nemzetközi Import Expón. Az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak.

Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, az ország hazánk tizedik legfontosabb kereskedelmi partnere – fogalmazott Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója az MTI-nek.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expónak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország a díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja a járműipari, az innovációs, az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat, valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban. A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly.

nak.hu

Kapcsolódó cikkek

Piszkos kifőzdét leplezett le a Nébih a XI. kerületben

2018. november 14. 08:28
Számos higiéniai hiányosságot talált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) egy házhozszállítást is végző, Budapest XI. kerületi étterem ellenőrzésekor, nyomon nem követhető élelmiszerek miatt pedig több millió forint bírságot szabott ki – derül ki a Nébih keddi közleményéből.

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban

2018. november 08. 07:06
Nagy István agrárminiszter megnyitotta a magyar standot a Kínai Nemzetközi Import Kiállítás agrárpavilonjában, majd magyar termékek piaci megjelenéséről tárgyalt a helyi kereskedelmi vállalatok vezetőivel Sanghajban.