Prémium termékekkel népszerűsítik a magyar élelmiszereket Kínában

2018. november 07. 09:53
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban, a Kínai Nemzetközi Import Expón. Az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak.

Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, az ország hazánk tizedik legfontosabb kereskedelmi partnere – fogalmazott Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója az MTI-nek.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expónak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország a díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja a járműipari, az innovációs, az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat, valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban. A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly.

nak.hu

Kapcsolódó cikkek

Újra riasztott a RASFF

2018. november 12. 07:59
Német bejelentés szerint egy vásárló kisebb drótdarabot talált a dmBio étcsokoládés kókuszos szeletben. A dm Kft. felelős vállalkozóként értesítette a Nébih-et, a terméket kivonta a forgalomból, és minden szükséges intézkedést megtett a vásárlók tájékoztatása céljából.

A gluténérzékenység és a glifozát

2019. január 07. 09:03
Az Amerikai Nemzeti Biotechnológiai Információs Központ tanulmánya rávilágít a cölikáiás megbetegedések, különösen a gluténérzékenység és a glifozát-használat kapcsolatára. A tanulmány szerzői egyértelműen állítják, hogy a tömeges méretet öltő lisztérzékenység elsődleges kiváltó oka a glifozáthasználat.