Prémium termékekkel népszerűsítik a magyar élelmiszereket Kínában

2018. november 07. 09:53
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban, a Kínai Nemzetközi Import Expón. Az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak.

Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, az ország hazánk tizedik legfontosabb kereskedelmi partnere – fogalmazott Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója az MTI-nek.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expónak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország a díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja a járműipari, az innovációs, az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat, valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban. A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly.

nak.hu

Kapcsolódó cikkek

A tejtermékek viszik az égbe az élelmiszerárakat

2019. március 11. 08:29
Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg. 2018 augusztusa óta nem volt ilyen magas értéken.

Húsra, sörre és sajtra költenek a legtöbbet a magyarok

2019. február 21. 07:43
Éves alapon viszont a szénsavas üdítőital értékesítése nőtt a legnagyobb mértékben.