Szemünk világa - természetesen
2022. november 18. 14:45
A szem nagyon értékes érzékszervünk, talán nem kell különösebben bizonygatni, hogy miért. A látás segítségével fogadjuk be a körülöttünk lévő világ legnagyobb részét. A látás romlása, illetve a szembetegségek ezen fontos érzékszervünk hatékony működését csökkentik.

/static/content/ckfiles/0/69/Aszemgygynvnyei.pdf
Forrás: gyogyfuveskertem.hu
Kapcsolódó cikkek
Március 1-től vége a Facebook, az Instagram vagy a Spotify ingyenességének
2023. március 02. 11:47
Március 1-jétől számos alkalmazás kikerül az ingyenes kategóriából, azaz mostantól fogyasztja a mobil-előfizetésünk adatforgalmát. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.
Március 1-jétől meghatározott alkalmazások (chat, közösségi, zenei és navigációs alkalmazások) már csökkenteni fogják a mobil díjcsomag adatkeretét – küldte a napokban a Magyar Telekom az előfizetőinek.
Arról, hogy ezentúl ezek a szolgáltatások "fizetősek" lesznek, már beszámoltunk az Infostarton, de a rendszer mától, azaz március 1-jétől éles ennél a szolgáltatónál.
Lerohanták a magyarok Szlovéniát: súlyos pénzeket spórolhatnak a bevásárlóturisták
2023. március 08. 13:15
Aki csak teheti, a délnyugati határszélen Szlovéniába jár bevásárolni. Gyakorlatilag a húson kívül majdnem minden olcsóbb. De már egy tankolással is ezreket spórolhatunk. A HelloVidék körképe következik.
A KSH adatai alapján egy év alatt, 2022 januárjához képest az élelmiszerek ára 44 százalékkal emelkedett, ezen belül leginkább a kenyér (80,6 százalék), a tojás (79,4 százalék), a vaj és vajkrém (76,6 százalék), a sajt (76,1 százalék), a tejtermékek (75,8 százalék), az édesipari lisztesáru (73,8 százalék) drágult, de a sort folytathatnánk tovább. Nem meglepő, hogy egyre több magyar fogja vissza a bevásárlasait. Friss KSH-s adat, hogy az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelembena a forgalom volumene tavalyhoz képest 4,8%-kal csökkent. (Az élelmiszer-kiskereskedelem 76%-át adó élelmiszer jellegű vegyes üzletek értékesítési volumene 6,7%-kal kisebb lett, míg az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzleteké 0,3%-kal emelkedett.) Elnézve a bődületes hazai áremelkedést, ne csodálkozzunk hát azon, hogy az utóbbi időszakban felélénkült a bevásárlóturizmus, egyre több magyar jár át a szomszédos országokba tankolni vagy a kinti élelmiszerboltokba vásárolni.