Napo körüljárja a munkával töltött életévek fenntarthatóságának legfontosabb összetevőit
Az Egészséges munkahelyek kampány hőse, Napo az egészséges jövőbe kalauzol el minket. Az új filmben Napo elnyeri az időutazás képességét. Újonnan szerzett hatalmának köszönhetően felfedezi a múltat és a jövőt, hogy fényt derítsen arra, melyek lesznek az egészségesebb és termelékenyebb munkahelyek fő elemei a munkaerő öregedésével összefüggésben.
Az ergonomikus testhelyzetektől és a helyes emelési módszerektől kezdve a munkavállalók életkortól független képzéséig és a munkába való visszatérést segítő intézkedésekig Napo különféle témákban mutatja meg, milyen fontos a kockázatok kezelése a munkavállaló pályájának első pillanatától az utolsóig. Arra is emlékeztet, hogy minden esetben foglalkoznunk kell az életkoron alapuló megkülönböztetéssel. Az általános üzenete: A helyes munkahelyi biztonság és egészségvédelem jót tesz a vállalkozásnak.
Nézze meg a Napo – „... vissza az egészséges jövőbe” filmet (a jelenetek címe 25 nyelven)
Keresse fel az „Egészséges munkahelyet minden életkorban!” kampány weboldalát
Már elérhető a film előzetese
https://osha.europa.eu/hu/highlights/napo-discovers-key-ingredients-sustainable-working-live
Forrás: OSHA Europa
Kapcsolódó cikkek
Egyetértettünk francia kollégámmal abban, hogy meg kell őrizni a Közös Agrárpolitika (KAP) vívmányait, és az uniós támogatások szintjét 2020 után is – jelentette ki Dr. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter, miután Párizsban megbeszélést folytatott StéphaneTravert mezőgazdasági és élelmezésügyi miniszterrel. A KAP-nak továbbra is a gazdákat, és ezáltal a fogyasztókat kell szolgálnia, hiszen a vásárlók is haszonélvezői a közösségi támogatásoknak– tájékoztatott a Földművelésügyi Minisztérium.
Elkészült a Magyar Zöldség-gyümölcs Ágazati Stratégia, melynek célja, hogy a mostani éves 2,5 millió tonna helyett 1 millió tonnával többet termeljen az ágazat - közölte a Földművelésügyi Minisztérium (FM) parlamenti államtitkára hétfőn.