2020-ban ez lett Magyarország étele

2020. október 12. 08:16
A győztes csákberényi séfek remeke pompás ételköltemény.
2020-ban ez lett Magyarország étele

A csákberényi Kilroy Group Kft. csapata a Kilroy Team: Ortó Gyula és Dobos Tibor nyerte a szombaton harmadik alkalommal megrendezett, Magyarország étele szakácsversenyt Felcsúton, írta az MTI.

A 12 döntős csapatból második helyen végzett Simon András és Fodor Szabolcs (Hunguest Hotels Zrt. Galyatető), míg a harmadik Paskó Csaba és Bódity Krisztián (Vajdaság) lett.

Győztest hirdettek a Magyarország étele 2019 versenyben
Minden étel tartalmazta a verseny során kötelezően használandó alapanyagot.

A harmadik alkalommal meghirdetett Magyarország étele élőmunkás melegkonyhai szakácsverseny témája idén a nemzeti összetartozás volt. A versenyen részt vevőknek maximum öt elemből álló innovatív, de populáris ételt kellett elkészíteniük, ahol elvárás volt, hogy az étel a legtöbb átlagos felszereltségű konyhán, akár nagy adagszámban is elkészíthető legyen és értékesítési szempontból is megfeleljen a magyar igényeknek.

Magyarország étele 2020: Somogy-ország ízei

A győztes csapat Somogy-ország ízei (Fogasfilé parajlevéllel burkolva, haltej májköntösben, füstölt mangalicaszalonna fátyolban, kapros sajtkrémmel töltött túrógombóc, barna vajban pirított reszelt morzsában, tejfölhab, zöldségkosár, marinírozott kelbimbószirom, kápia paprika “csiga” édesköménnyel, piros sült paprika krém) fantázianevű ételkölteményével hódította el a címet.

Fotó: Facebook/Magyarország étele

A verseny során kötelező volt használni piros, fehér és zöld színű alapanyagot: a piros színt a piros paprika (friss vagy fűszerpaprika), a fehér színt a túró, a zöld színt pedig bármilyen zöld színű zöldség vagy fűszernövény jelképezhette.

 

sokszinuvidek.24.hu

Kapcsolódó cikkek

Nagyszabású kampánnyal népszerűsítik a tejfogyasztást Magyarországon

2020. május 29. 06:39
Az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indít. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

Prémium termékekkel népszerűsítik a magyar élelmiszereket Kínában

2018. november 07. 09:53
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban, a Kínai Nemzetközi Import Expón. Az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak.